Gyn

242 visningar
0 svar

Efter min tjej bytte till en ung manlig gynekolog här om dan. Så bokar hon väldigt ofta besök där hos han.. 
När hon hadde den kvinnliga var hon sällan där undra vad det kommer sig att det blir så ofta nu när hon bytt till en ung manlig gynekolog har jag nånting  å vara orolig över har frågat henne hela tiden varför hon ränner där så mycket nu för när hon har den nya gyn doktorn men får alldrig nått vettigt svar blir irriterade. ..tror nästan att hon vill lägga sig å sära sina ben för han känns så å när hon vart därinne så brukar hon tala om i detalj för mig vad han gort med henne tittat på innre yttre blyggläppar å kännt å tydligen rykt lite i hennes blyggläppar å att han stoppa in fingrarna i henne verkar så hon vill få mig svartsjuk  hon va där alls inte för många dagar sen hon har säkert bokat en ny tid ditt skulle inte förvåna mig allså finns det ju tjejer som tycker om att gå till gynokologen om det finns unga män där som jobbar märker ja ju bara på min tjej  hon ränner där  minst 2 gånger i veckan å särrar på fittan framför han hon skyller väl på nånting hela tiden tror inte han tackar nej till min sambo heller  han vill väl så gjärna att hon tar av sig på underkroppen också har vart med en gång hos honom man märker ju både på han å min sambo att det är nånting när hon ligger å låter bara när han kommer i närheten av hennes fitta derför kanske hon inte vill ja ska följa med längre när hon har han som får bara där nere väldigt ofta 



Aktivitet i gruppen
Ny medlem