Mode i könshår?
Personligen tycker jag det känns fräschare utan en massa hår... Rakar nästan allt (sparar landningsbanan )
Men det är nog ganska vanligt att tjejer inte rakar alls eller "bara" fixar bikinilinjen...
Personligen tycker jag det känns fräschare utan en massa hår... Rakar nästan allt (sparar landningsbanan )
Men det är nog ganska vanligt att tjejer inte rakar alls eller "bara" fixar bikinilinjen...
Men alltså ett barn? Jag kan inte hålla med om det... Man har ju alla former kvar även om man tar bort könshåret..
Men hallå!
Ser man ut som ett barn på benen om man rakar benen?
Ser man ut som ett barn under armarna om man rakar sej där?
Det måste ju vara samma sak då?
Jag ser garanterat ut som en kvinna även om jag rakar mej över heeela kroppen!!!
Det är inte håret som gör kvinnan!!
9åring???
Men hallå? Är det verkligen håret som gör kvinnan?
Räknas inte resten av kroppen?
Vill åter igen fråga om hårlösa ben och armar också gör att man ser ut som ett barn??
Vill man inte raka ska man låta bli! Men man ska inte påstå att rakade ser ut som barn... Taskigt tycker jag!
Faktum är att jag tycker det det ser bättre ut utan hår. Och det känns fräschare vid sex/mens osv...
Men å andra sidan gnäller ju knappast sambon över att slippa få könshår i munnen vid oralsex.
Rakar för bådas skull!
Bara känslan vid beröring kan få mej att raka mej alltid! Och då är det ju faktiskt för min skull!!
Rakar du oftare så slipper du kliet när håret växer ut..