Mode i könshår?
d e mest omognas unga tjejer som rakar sig i hopp om o bli mer poppis hos sin kille tyvärr. dom kommer nog o sluta när dom blir äldre o mer självsäker.
d e mest omognas unga tjejer som rakar sig i hopp om o bli mer poppis hos sin kille tyvärr. dom kommer nog o sluta när dom blir äldre o mer självsäker.
visst kan man ta bort lite. men man behöver ju inte ta bort allt. man kan ju behålla en trekant eller så. vissa killar vill ju att sin tjej ska ta bort allt så dom inte får hår i munnen, men kan man inte ha en 3kant kvar då? för då blir det ju inget hår i munnen. tycker så synd om tjejer som går på det. min kille har gått med på jag ansar lite men inte ta bort allt hår, han vill att jag ska se ut som en vuxen. tror att det e ganska mycket skitsnack det här med hår i munnen, så känslig kan man väl inte vara?
nää då jag säger bara som jag tycker! precis som dig o alla andra.
om jag hade viljat att min kille rakade bort sitt könshår så hade jag nog sökt hjälp, det e inte ett normalt beteende enligt mig. får hoppas att folk komemr på sig själva nån dag.
jag låter kanske gammalmodig men jag e "bara" 23år hehe
visst kan man raka ben o under armar, men jag tycker att ett kön är något som man använder vid samlag o det ska se kvinnligt ut.
haha vadå kommer åt lättare? var ere du vill komma åt? roten? han har väl inget hår på ollonet eller ute på snoppen?
visst kan han klippa det om det e superlångt men inte ta bort allt.
men om man är rakad o ens kille slickar en i mörkret, vad finns det för kvinnligt med en skön då? eller om man bara fokuserar på könet, vart e det kvinnliga då?
dom som stör sig på vad det står i den här tråden kan ju låta bli att läsa!!! här är ordet fritt för ALLA så sluta gnäll om att vi går för långt. här pratas det fitthår o passar inte det dig så läs nått annat.
ts har inte skrivit att det e nån slags begränsning på vad man får säga.
hehe joo det e klart att man vill in mot roten men man suger väl inte så man stoppar in håret i munnen? håret kommer ju bara på snoppen om man drar i förhuden, men om man drar tillbaka när man suger så har jag svårt att tro att man får in hår i munnen.