Inlägg från: Anonym (ja just de) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ja just de)

Mode i könshår?

självklart rakar jag mig för min skull, började av misstag (slant till med rakhyveln och tog bort ojämt, så då tog jag bort allt) när jag var 13, och tyckte det kändes så bekvämt så jag fortsatte, jag har alltid varit enda tjejen i klassen och blandd bekanta som helrakat sig, och jag gör det när jag haft långa singelperioder med månader utan sex också, varannan dag tar jag bort det i duschen

• Anonym (ja just de)

anonym (hmmm): du skojar, snälla säg att du gör det... jag har alltid gjort det för att jag trivs bättre i det, hår blir ju bara varmt och kliigt... har rakat mig i snart 11 år, och när jag gjorde det första gången hade jag aldrig ens sett eller hört om nån som helrakade sig

• Anonym (ja just de)

jag trivs inte med hår alls, triangel är ju också irriterande och jobbigt att få snygg form på, nä, trivs bäst i renrakat, killen tycker jag kan spara ut lite men det kan han glömma....
    och hår i munnen är vidrigt, fått det ibland när man gör ett blowjob, eeeewww

• Anonym (ja just de)

nej, för där tycker jag det är vackert med långt hår, men det blir ju inte svettigt på samma sätt som t.x könshår... men jag rakar, under armarna, benen, underlivet och på armarna, för där vill jag inte ha synlig hårväxt, vaxning är inget alternativ för då måste det ju växa sig långt mellan gångerna

• Anonym (ja just de)

anonym (hmmm): jag är också 23, men nu handlade det inte om att nån tvingar en att raka sig, ingen har då nånsin sagt åt mig att jag ska raka mig, snarare tvärtom... och jag vill ha min pojkvän rakad också, mycket enklare vid orlsex,man kommer åt bättre

• Anonym (ja just de)

jag ser kvinnlig ut, utan hår, ingen har då nånsin misstagit mig för ett barn...

• Anonym (ja just de)

ja, in till roten vill jag komma åt, och kulorna så klart...

och ja, det tycker jag att man gör, huvudet luftas ju, ligger ine instängt i varma kläder där det bildas massa svett som luktar, och könshår när man har mens, med blod och gojs, nej, käns inte frächt (dessutom har iaf jag aldrig fått problem av att vara utan hår, men sparar jag så kommer svampen som ett brev på posten)

• Anonym (ja just de)

nej, men däremot tycker iaf jag att det inte är vackart med håriga ben, en snygg kort kjol, och lurviga ben, nej tack

• Anonym (ja just de)

PeggyLee: man vänjer sig, den känslan försvinner efter ett tag, och röda prickar undviks genom att smörja in (oftast är det ju sjäva den bulliga delen upptill som blir irriterad) alkogel efter rakningen

• Anonym (ja just de)

anonym (hårfrun) han kan ju bara trimma ner det lite, så ser det trevligare ut...

Svar på tråden Mode i könshår?