Inlägg från: Anonym (ja just de) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ja just de)

Mode i könshår?

jag vet precis varför jag gör det, för jag trivs bäst i det och känner mig fräschare och tycker det är snyggare

• Anonym (ja just de)

Åsa: mode och mode, jag hade aldrig ens sett eller hört om någon som helrakde sig när jag gjorde det första gången, följer jag ett mode då?

• Anonym (ja just de)

jag har aldrig läst tips om att man ska helraka sig i någon tidning faktiskt, och jag läser mycket tidningar, står det nåt handlar det om trimning av bikinilinjen eller om att lämna landningsbana, men inget om helrakning

• Anonym (ja just de)

men står det om att vara helt slät, för när jag läst tidningar pratar om brassevaxning så har det handlat om att lämna en landningsbana, inget om att ta bort allt... eller menar du att det inte borde stå om det alls

• Anonym (ja just de)

brasilian har blivit förknipat med ta bort allt, men egentligen är brasilian att ta bart och lämna landningsbana och att ta bort allt är en hollywood

• Anonym (ja just de)

nej sa inte att de inte skriver om hårborttagning i underlivet, utan att de inte skrivit om att ta bort allt... men som sagt, borde det inte stå om hårborttagning nertill alls?

• Anonym (ja just de)

tcker iof inte att det handlar om mode utan om personlig hygien

• Anonym (ja just de)

mhm, är väl olika då, för att det fastnar klägg i håret och att man får svamp så fort mn har har lite hår känns inte så värst hygieniskt, hygien handlar om renlighet...

• Anonym (ja just de)

min kille tycker egentligen jag skulle kunan spara ut en del hår, men det kan han glömma, tycker inte om det

• Anonym (ja just de)

jag har då mer problem med hår än utan...

• Anonym (ja just de)

aalliya: nä, eftersom jag rakar varannan dag ungefär, utan han vill se mig med hår (han har aldrig gjort det)...

och min gyn har kommenterat att jag rakat mig men då har jag bara sagt att hon ska inte bry sig för det är min fitta

• Anonym (ja just de)

eva37: för att det inte är särskilt trevligt med könshår som sticker utanför troskanten, precis som det inte är trevligt att se andras buskar under armarna

• Anonym (ja just de)

och jag tror generellt att folk rakar sig för att de trivs i det

Svar på tråden Mode i könshår?