• Petre

Ice Age med 4-åring?

Tänkte gå på bio imorgon med vår 4-årige son. Det enda jag hittade var Ice Age 2 och den är fårn 7 år. Så jag undrar om någon sett den och om den är ok för en 4-åring...

• Svar på tråden Ice Age med 4-åring?
  • smurfis75

Jag och min 4 åring var och såg den. Hans första film på bio..
    Han satt och skrattade, jag med...Han har ettan hemma på dvd så han känner igen alla karaktärer...Absolut ok tycker jag.

• MissGoodie

Ja, det beror väl på vad han är van vid att kolla på... Min son är inte sådär jätteintresserad av film och TV, utan leker mest med bilar, men jag tog med honom ändå. Det var väl ok, men efter lite mer än halva filmen började han skruva på sig och runt slutet längtade jag bara efter att filmen skulle ta slut...

• Petre

Huvudsaken är att den inte är FÖR läskig eller svår. Han gillar att kolla på tv och film så om den är spännande så är det nog inga problem. Han har sett Madagaskar och Lilla Kycklingen på bio förut och då satt han som uppslukad hela tiden.

Tack för svaren!

• Hansarna

Var och såg på den med min 4 åring.
    Tror inte att han inte förstod allt, men han skrattade och hade jätteroligt.

Tyckte den var mycket roligare än Madagaskar

• Hansarna

*S* Svarar lite väl sent ser jag nu. Hoppas ni hade trevligt på bion *L*

• Petre

Hansarna - Tack för svaret iaf Vi hade jättetrevligt!

• tinivini

Jag var och såg den med min treåring och den e lite läskig på vissa ställen men det fungerade bra. Visste inte att den var från sju år?!

• tinivini

Ojsan.. såg nu att du redan sett den

• MiieRO

jag var och såg den med grabbarna de blir 4 år den 7/7 i år.. de tyckte att den var jätte kul...
    hoppas att det gått bra..
    Kram

*Stolt mamma till oliver och robin snart 4 år..*
Svar på tråden Ice Age med 4-åring?