nya ullared/gekås-tråden
Jag var i Ullared i lördags o resan tog ungefär 5 tim, bor i Huddinge :-P Vi shoppade massor, hela bilen full Tur att man inte åker dit så ofta *hihi*
Vi sov över i jönköping så vi slapp åka hem samma dag
Jag var i Ullared i lördags o resan tog ungefär 5 tim, bor i Huddinge :-P Vi shoppade massor, hela bilen full Tur att man inte åker dit så ofta *hihi*
Vi sov över i jönköping så vi slapp åka hem samma dag
Tessou: massor, men mest kökssaker o inredning.. hittade lite kläder, men jag orkade inte prova Så mycket fina saker där, svårt o låta bli
Glömde ju, köpte massa bebissaker oxå
Tessou: Tack så mycket Hmm.. ja kanske för tidigt, men har redan köpt en hel del saker *hihi*
Vi har köpt kläder, fast vi har fått en hel del från min sambos syster.. o så sängkläder o spjälskydd med mumin.. lite leksaker m m.. jag är helt tokig i bebissaker, så gulligt Men jag får inte köpa så mycket kläder mer för den minsta storleken har dom inte så länge juu..
Har du varit i Ullared på sistone då eller planerar du åka nåt?
Tessou: förstår det, men det finns mycket annat roligt där också.. jag älskar inredning så det var min favoritavdelning Min sambo blev nästan tokig på mig för jag fyllde vagnen väldigt snabbt
Ja det har du rätt i, innan vi åkte ner så bestämde vi oss för en summa att handla för och vi lyckades faktiskt hålla oss till det, kanske 200 kr mer.. vi tog en liten paus i shoppandet o gick ut o lämnade sakerna i bilen o då såg vi hur mycket till vi kunde shoppa för Men vi hann precis, för vi kom dit vid 12-tiden o dom stängde kl 16
Haha.. det kan jag tänka mig, vi fick ju 2 kvitton eftersom vi tog en paus o betalade det vi hade i vagnen men dom var långa... men man tyckte inte att man hade handlat så mycket när man kom hem.. tyckte hälften av sakerna försvann.. haha.. Min sambos föräldrar o min mamma följde oxå med till Ullared så det var ju deras saker oxå i bilen, därför minskade det en hel del när vi kom hem Nä nu ska jag sova, gonatt!