• mammaNena

nya ullared/gekås-tråden

jacklin: va det idag du var där?? funderar på att kanske åka sen i eftermiddag när killen kommer från jobbet...

• mammaNena

jag va på ge-kås innan i eftermiddags.. helt lagom med folk.. visst det fanns som alltid några galna räser tanter, som verkligen gör själ för att kallas räser.. akta hälsenor och tår, ni som aldrig varit där :P
    handlade för 1600:- fick massor av bra att ha grejer.. köpte typ 15 flaskor med Vo5 shampo och balsam
    en grej jag blev väldigt irriterad på va att dom hade jätte mycket kläder till små killar. st 50 och uppåt. men nästan inte ett plagg till tjejer.. så till mia blev det bara ett par byxor och en munk jacka.. men men får vänta till hon kommer till st 80, då ska det handlas...

• mammaNena

novus: där fanns lite mattor. inte så många. mest sånnadär flätade strå mattor...

lalalong: jo bodys fanns det ju en drös.. men vi använder inte bodysar. jag var ute efter jeans, eller finare byxor + vanliga t- shirt och tröjor... men när hon kommit upp i st 80.. oj oj va jag ska handla byxor då blå jeans med bling bling på

• mammaNena

jag köpte oxå dom där lila med tjejen på. och en rosa munk jacka

• mammaNena

tygbiten: dom hade fått in massa vinter jackor :P

• mammaNena

royalisten: alltså det e billigt på ge-kås, men man blir lite blind på att det e för billigt och slänger därför i en massa saker, för allt e ju sååå billigt..  så har du bara en budget på 500-800:- så får du nog akta så att du inte har slängt i för mycket..  men jag gjorde värdens kap. köpte typ 10 par string för 1,95 st

• mammaNena

mal: det där med dålig kvallite´stämmer ganska bra på gekås.. visst köper man ett märkes plagg, så brukar det hålla ganska bra.. men t.ex. deras boddysar till barn e ganska dåliga.. blir stora i halsen och ser allmänt dassiga ut efter bara några tvättar..

annelie024: dom hade fått in vinterkläder för 3 veckorsen, så i augusti e det nog ett större utbud..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden