• Adelisa

nya ullared/gekås-tråden

åh, ska dit nu snart.. hur ser dt ut med folk nu i dagarna?

Spelar värmen, datum stor roll?

Alltså precis innan lön eller barnbidrag är bättre kanske??

Vad finns det för roliga grejer inne nu? ja, förutom det som alltid finns... (åker dit ett par tre ggr om året..) (har en fem månaders)

• Adelisa

anro: läste din blogg hihi hur var det med folk igår???

En annan kommer nog köra nu denna månaden innan barnbidrag och lön kommer..

Hur har det funkat för er som har små med sig???

För med på resan kommer min son på fem månader. Tar nog bärselen och vagn, så han kan ligga o sova i den. Min mamma och jag har en taktik redo... Den ene kör barnvagnen, den andre tar två kundvagnar med korgar (två under var vagn) och så går vi och parkerar vagnarna på blåa och går runder med barnvagnen.. kan ju inte lämna den... Sen väger upp, det tar ju 1h 50 min ca. Får stanna och pausa på vägen för lillemans skull. Lite länge att sitta i bilstolen..

royalisten:

Det är precis som alla säger. Man blir lite crazy och vill man så kan man ju hålla sig nere till 5-800kr. Det beror ju helt och hållet på vad man är ute efter. Men man blir sådär; "måste passa på". Men som de andra brukar jag hamna på 2-3000 kr.

Hur ser det ut i dagarna med folk??? Viss veckodag som är mer/mindre folk? Hörde att dem fick in varor på söndagar (då det ju är stängt) men så måndagar.. Och sen onsdagar, så kanske torsdagen då..

• Adelisa

glömde fråga..

Vad fanns det i klädväg stl. 68,74? där omkring?

alltså fanns det vinterkläder inne? Fanns "enjoy milk" bodiesarna ? (älskar dem, men Julian har växt ifrån dem nu..

• Adelisa

aha.. kollade hemsidan nu... ingen kö. vi brukar vara där tills de öppnar.

• Adelisa

pernillaWaxin

Ja, det var det vi undrade med. Men vi tja, alltså, jag helammar fortfarande (han äter gröt på morgonen o mat på lunchen) så det blir lite svårt att lämna honom hemma. Sen ska jag köra tillsammans med min mamma och hon kan bara nu, semestern...
    Men vi hoppas det går bra. Har en väldigt snäll liten kille. Bara han nu är snäll där med hihi..

• Adelisa

Någon som har bild på john lennon spjälsängsskyddet? vad kostade det där? (älskar Love serien!! har nappar o tallrik o mugg o mjukisdjur)

novasMam

tqack för tipset!!!!

MGn Åh, vill dit nu!!! Men det blir väl nästa vecka ev. precis innan barnbidraget..

• Adelisa

någon som vet om de har hoppgungor där??

• Adelisa

novas mam

hi man gör ju det.. Men gör nog rätt i att tänka så.. inte ofta det är dyrt där

Vad kostade den där? hoppgungan??

• Adelisa

På tisdag åker vi!!!

Någon mer som ska dit då???

• Adelisa

Jag var där i tisdags tillsammans med min son på 5 mån och min mamma. Det gick bra. Men det var MASSA folk så det tig sin lilla tid där.

Men det är ju så att ibland har de inne JÄTTEMYCKET av det man letar efter eller behöver t.ex. barnkläder i stl. 56-62.. När vi skulle ha det fanns det enormt mkt och vi köpte hur mkt som helst. Och föregående sommar köpte jag jättemkt kläder till mig själv. Nu hittade jag bara två brottarlinnen, trosor oh strumpor. Men det var mkt folk och jag hann inte direkt kamma igenom alla plaggen. Det var ju barnkläder i stl. 74-80 jag var ute efter. Så fanns det nästan nada!!!!
    Köpte en del bodiesar jättesöta. Men det fanns nästan inga byxor. BAra sommargrejer. tunna tunna. Så vi ska dit igen i september.. Det är ju semester nu med ju..

Men vad jag var mest glad över var min jacka!!! Hittade en skitsnygg parkas ljusmilitärgrön inne på herr så fin och så himla skön!!

Sen köpte man j en del leksaker till sonen...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden