• NovasMam

nya ullared/gekås-tråden

Lalong:

åhhhh john lennon spjälskydd, de e såååå fina!!! =) va va de för tryck på?! hade de andra grejer mä lennons bilder på?

jag va själv där i onsdags, har bara en 40 min dit, å då såg jag minsann inge.. =(
    men har en hel del släktingar som både bor och jobbar där så har de lennongrejer e de ju nästan bud på å skicka bud =)

handlade inte sådär jättemycket i onsdags.. joo en riktigt snygg kort skinnjacka till mig själv för 450:-, som hittat, har sett liknande på MQ för 2000:-

• NovasMam

lalong!!

tack för svaret!! dags å ringa svärmor å beställa lite grejer *garv*.. sambon har en moster å en kusinfru som är stationerade på barnkläderavd å en kusin som e stationerad på heminredning! så då e de bara å "beställa".. hehe!

• NovasMam

de har fått in massor av overaller och vinterjackor redan.. men i värmen så e de inte så skoj å gå å kolla sånt nu =)

• NovasMam

det går jättebra att ha med bebisar på gekås! speciellt om det inte är sådär jättemycket folk!
    min dotter är 2 år nu och det är ju jobbigare att ha med henne nu än vad det var när hon bara var några månader gammal! men får se te att inte åka själv bara, har man någon som hjälper en går det bara bra!

tips för er som har småbarn och kanske ammar: strax efter entren finns det en kundservice och jämte den finns det ett vilorum med säng och även en toalett som finns till rummet! det är perfekt för en liten amningsstund och även blöjbyte och ett toabesök! nyckel finns att låna i kundservice! det var jättebra när min lilla var bebis och jag tror och hoppas att det finns kvar ännu!

• NovasMam

jag har "beställt" john lennons spjälskydd och påslakan nu av sambons kusin som jobbar på textilavd! hon sa att det gick lite i lila?! stämmer de, de va ju någon som köpt det?!?!?!
    då kanske de e rätt så tjejigt?!!? *vet ju inte va bebisen i magen e för kön ännu*.. hrrmmmm... hihi

• NovasMam

adelisa!

vi köpte vår hoppgunga där i märket pozy.. har vatt himla bra men lite dåligt "gung".. fast de har jag hört att många har =)

har tyvärr ingen bild på spjälskyddet men jag vet att sambons kusin köpte de + påslakan idag! jippie.... får de inte förrän nästa vecka! å har inte frågat va de kostade ännu heller.. hrmmmm!! tog för givet att de va hyfsat billigt iaf *smile*..

• NovasMam

jag tror den kostade 129:-.. om jag minns rätt!! =)

njaaa man ska passa sig lite där, för det är INTE allt som är billigt! man lär sig när man varit där några gånger *smile*..

• NovasMam

hoj boj..

jag köpte bmx vagnen nu i våras för 439:- eftersom vi skulle till florida och behövde en resvagn man inte behöver vara så rädd om! den funkade perfekt! va i barnvagnsaffär här i stan idag där de hade en identisk för 1195:-.. makalöst!! huuu...

• NovasMam

hoho.. va på gekås igårkväll, inge folk alls!! =) å idag skulle de tydligen inte va mycke heller siade personalen om för de va så mycke arrangemang å events i trakterna!! har hur många som helst i släkten som jobbar där så de brukar ha koll!! =)
    annars rekommenderade dom å inte åka precis vid löning å barnbidrag! å mån, tis, ons brukar de va betydligt mycke mer folk än tor och fre.. lite tips från sådana som jobbar där =)

fick inte handlat sådär jättemycket! gardiner, en docka, lite små grjer också mitt efterlängtade john lennon spjälskydd och påslakan!! weeee... =)

• NovasMam

håller med om påslakansetten..
    köpte john lennons påslakan å spjälskydd och spjälskyddet passar perfekt men påslakanet e alldeles för stort för täcket och kudden vi har! å då har vi endå köpt andra påslakanset på gekås som passar! lustigt det där att de finns i olika strl.. grrrrr!

ville bara säga te er som ska köpa "bobby-car" att såvitt jag vet så har de inga riktiga "bobby-cars".. bara så ni inte blir besvikna å letar efter de riktiga! de har andra bilar i rött, grönt och polismodell som inte riktigt ser ut som "bobby-car" men som har samma funktion! å de funkar döbra min dotter älskar sin å den e himla tuff den mä..
    å den har de funnits släp te (jag e inte säker på att de finns de nu men för en månad sen fanns både bil och släp som man kunde köpa till..)

• NovasMam

jag sitter här hemma mä john lennon grejerna och är jättesur!
    påslakanet å örngottet är i någon mellan strl och passar inte alls täcket och kudden jag har i spjälsängen, påslakanet är ungefär dubbelt så stort som täcket! surt värre!!
    någon annan som haft samma problem?!
    alla jag känner har samma strl på täcke och kudde som jag så därför jag undrar om de bara e jag?!?!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden