nya ullared/gekås-tråden
Yeiii en bra tråd. jag ska dit snart jag också inom en månad. Jag har sparat ihop en massa pengar för att shoppa. Vet ni när höstkläder kommer in?
Yeiii en bra tråd. jag ska dit snart jag också inom en månad. Jag har sparat ihop en massa pengar för att shoppa. Vet ni när höstkläder kommer in?
Lite piser till barnen:
Barn kombitermos 29.95:-
Pyjamas 39.95:-
Barn halksocka 11.95:-
Bodysar 39.95:-
Bälte 16.95:-
Lakan spjälsäng 29.95:-
Jeans 49.95:-
Morgonrock/badrock 59.95:-
himla:
Har de fått in höst kläder?
fanns det regnkläder till bebisar (8månaders?)?
Kan ni inte skriva ut lite priser?
500-800kronor räcker inte långt nä jag handlar där. Vi handlar från 3000 till 6000kronor.
När vi åker till gekås om 2 veckor har vi som tur är min sambos föräldrar nere också som passar Wilma (8månader) medans vi är borta och shoppar. Jag kan inte förstå att man årkar ha en liten bebis med på gekås. Måste vara stressande och jobbigt. Ni som haft små bebisar berätta gärna hur det var. Att komma fram med vagn och trängas m.m.
Adelisa:
Ja hel amma kanske det blir problem att lämna bebben en stund.
novasmam:
Bra tips om vilorummet.
Jag tycker att det är intressant att höra hur det ´funkat med bebisar på gekås.
Jag skulle inte kunna slappna av men nu som tur är kan jag det och ta min tid. Det ända som oroar mig är min sambo som inte riktigt vill släppa lös mig ensam på gekås
Han ska med och hålla koll på mig hihi
Köpte en babysitter som kostade 120kr och en gåstol för 150kr
Å^k inte när de precis öppnat vänta till kl10 på förmiddagen i sådanna fall om du vill slippa stå i köerna in
Bra tips med måttbandet. mamma köpte strumpbyxor i storlek 62 till min dotter men de var nästan för små samma med klänningen
Hej!
Kom hem från semestern vi handlade 3 gånger på Ge gås för ca 5000kronor.
Jag ska lägga in bilder och lite priser på min blogg snart kanske kommer upp imorgon