nya ullared/gekås-tråden
Spjälskyddet i John lennon är såååå snyggt, är nyss hemkommen från ullared, men köpte den inte (har redan laban). Men gud vad fint, inte alls flickigt eller pojkigt, mycket neutralt tycker jag.
Spjälskyddet i John lennon är såååå snyggt, är nyss hemkommen från ullared, men köpte den inte (har redan laban). Men gud vad fint, inte alls flickigt eller pojkigt, mycket neutralt tycker jag.
adelisa:
japps, enjoy milk fanns kvar...tror de fanns upp till stl 86. och det fann fina linneklänningar i storlek 68-86. I övringt mycket jeans också och naturligtvis bodies och t-shirtar. några enstaka overaller bara
Va där igår. Så nu kommer lite svar:
De hade bmx sulkyn inne, kostar nu 439kr. fanns i svart, röd och beige. vet ej om de hade andra alternativ då jag inte tittade så noga. Är med tre läge, varav ett helt liggläge.
Rockringar med musik i när man snurrar den fanns.
Bmx vagnen blir vääääldigt platt när man fäller ihop den.
När man flyger utomland som typ till turkiet, så åker vagnen för sig, dvs vikten och annat på den räknas inte in i sen egen packning, vilket är bra. Men den väger inte så mycket heller, men kan ju vara bra att veta.
Verkligen en jättefin vagn!
Hk har lagt ner...nu är det en ny butik som heter något med systrar...men de e dock inte golf och sport kläder längre, utan mer som torg-stånds-kläder...