nya ullared/gekås-tråden
Hej, vi tänkte åka till Ullared den 16 augusti. Är det någon som vet om de redan fått in höstkläder och overaller och sånt, eller om det kommer senare?
Hej, vi tänkte åka till Ullared den 16 augusti. Är det någon som vet om de redan fått in höstkläder och overaller och sånt, eller om det kommer senare?
helenas83, tack för svaret. Hoppas de fått in lite mer tills vi ska dit då.
Vi tänkte åka till Gekås den 16 augusti. Sist vi var där så kom vi dit när de öppnade och kunde gå rakt in. Då var vi där i september tror jag. Längre fram på dagen blev det supermycket folk därinne. Men denna gången tänkte vi åka så att vi är där på eftermiddagen. Har hört av en kompis att det är mindre folk där inne då. Stämmer detta, någon som vet? De har väl öppet till klockan 20 varje dag nu på sommaren?
Längtar...!! Hoppas att där finns bra overaller till mina flickor som är 1 och 4 år gamla.
Vi ska till Ullared på onsdag, tänkte också köpa en bobby-car, så det var ju bra att det fanns där...
Hoppas det inte är så mycket folk när vi ska dit!
skorpion78, ja förra året hade vi med vår minsta, då var hon bara 2-3 månader. Men detta året ska båda barnen vara hemma och de ska bli sååå skönt!!
Mama81, ja då kanske vi ses!
Någons om vet om det finns golfklubbor på Gekås? Alltså ett helt set, och vad kostar dom i så fall?
Ingen som vet om där finns golfklubbor och set att köpa? puffar för min fråga...
Stitch, tack så mycket!!
Imorgon äntligen åker vill till Ullared! Har en lååån lista med saker som ska handlas och det ska bli så roligt!
En till här som varit i Ullareda idag, gjorde av med 6000:-!! Men fick jättemycket för pengarna tyckte jag, hittade dock inget speciellt till mig själv, mycket sommarkläder fortfarande tyckte jag. Sambon däremot fick en ny höstgarderob och min 4-åriga tjej. Köpte en bävernylonoverall till henne för 249:-, men jackor var det dåligt med, fanns bara till småtjejer, så min 1-åring fick en jättesöt vinterjacka för 129:-. Sen köpte vi jättemycket leksaker, till födelsedag (min stora tjej fyller 4 imorgon) och julklappar.
Ja, kan inte sitta här och rabbla allt, men tror att kvittot blev typ 1 meter långt...haha
Längtar redan till nästa gång vi ska dit, vilket blir till våren antar jag.