nya ullared/gekås-tråden
vet någon om de säljer micky-spisen och vasken på ullared???
vet någon om de säljer micky-spisen och vasken på ullared???
och vad det kostar ca??
jag ska till Ullared den 16 augusti
jag fråga innan om det va någon som visste om de säljde mickyspisar till barnen i ullared. Jag har mailat dom och fick svar att det gör de och de kostar 199:-
e det någon som vet vad de går på i vanliga affärer? Mickyspisen alltså
e det någon som har köpt sulkyn på ullared (439 ??? har ni någon bild på den eller skulle ni vilja ta en bild på den så man fick se den...??? E den bra?
alvelina; Vagnen är jättefin... var inne i ullared hittar man denna? Man får ju springa dit och ta en direkt när man kommer
alveline:Tack för tipset! Ska dit nästa onsadg, får hålla tummarna att den finns när jag kommer...
Annelie24: ¨då kanske vi ses vi ska oxå dit på onsdag...*skrattar*
imorgon bär det av till ullared
jaha då har man varit i ullared idag...
Tessou: Det blev en hel del till min flicka, bla vagn, sängkläder, prinsess-badlakan, två cd-skivor med barnvisor, en dvd med teletubbies, mickyspis med gryter och stekpanna, pippi långstrump väska, våtservetter, skor... kommer inte på mer just nu. det va kanske allt till henne Till oss själva blev det lite dra-på-lakan, webcamera, tomma cd-skivor med fodral, hygienartiklar...det står still i huvudet
men vi gjorde av med ca 4000:- Men trevligt hade vi, lagom mycket folk, skönt!
Nu kom jag på mer jag köpte till min flicka Bävernylon-overall, strumpbyxor och strumpor
Skumpis: 3st sorter vagnar hade de inne, Titta inte så mycket på kläderna men, vinterjackor till vuxna såg jag och overaller till barn och fina regnkläder. Sko-boo hade inte så mycket vinterkängor, de sålde mest ut sommarskorna...så det kanske är på G.
sandy85: jag kan lägga ut en bild imorgon på overallen jag köpte... min dotter har 86 i kläder och jag köpte strl 90 i overallen och den ser stor ut men man får tänka att vintern är lång och man ska ha tjocka kläder under. Jag hade nog tagit en 80 iallafall om jag hade varit dig, det beror lite på hur stor/liten din tjej är