nya ullared/gekås-tråden
haha coolt
ja trodde inte gekås va så populärt
vår familje galna
vi ha åkt till gekås 10gr på ett år en gr elle dylikt hahaha
haha coolt
ja trodde inte gekås va så populärt
vår familje galna
vi ha åkt till gekås 10gr på ett år en gr elle dylikt hahaha
hahahaha de ja ha inte set innan att man kan se alla på gekås life haha ja kollade där precis och helt tomt..
så skrattade mamma, hon sa knäppis de e söndag ja just de sa ja
haha.. men så var de en stackare som gick emot öppningen och fick gå hem igen hahahaha
snacka om inget liv hahaha
stackare.. ush ja som ser ut som fanken sj soom osminkad när ja åker te gekås haha aldrig mer
jacklin
ja dme gör så... kanske några månade före...
dem tjäna bättre på de sättet och de e bra att ha inhandlat innan
haha och turisterna måste ju får smak på svenska sakerna me
jacklin
men vrf ansäker du inte om gekås kortet?
då handla du direkt och de e 2månaders räntefritt och du ha 2 månader på dej att betala
jacklin ha då förstår jag bättre
men va e de för krav om man ska få ha de kortet?
jacklin coolt.. så de e typ avbetalnings kort??? på alla ställen
men min kille ha tyvär anmärkningar sedan förr ha dock betalt dem nu och ha lägenhet, han sköter allt och ha fast jobb sedan 4år typ tror ja de e...
jacklin ok coolt
tack
JAG VA PÅ GEKPS I FREDAGS köpte dock inget.. men de va mkt där juh som vanligt :)
Amanda
Haha ja de va faktiskt svår,t men hade fullt upp med min syster son theo han e snart 1.5år och han ska charma alla och allt..
haha han säger hela tiden hoho till alla.. och skriker inte lite högt så, och knäcker sej när folk kolla på honom.. haha.. han e inte klok juh
haha.. så sätte man han på gekås golvet, ja då springer han runt och leta mumsiga pris lappar att tugga på
haha.. han e rolig.. han ÄLSKAR tjej saker
haha.. undra va han blir när han bli stor
haha
Mamma fick lite dåligt samvete, för ja inte fick låna hennes gekås kort och betala av henne, hade behövt mkt saker.. Men jag sket i de, för mina stora systrar e sådana där.. åhhhh de får inte plats och de och de och de.. urk orka ej bättre spara, skriva lista och åka nån dag sj med en kompis elle nåt
Haha.. för min syster son han gick ju runt och flörtade med en liten tjeja på kanske 2år.. haha, ja ha lärt han göra släng pussa, stog han och gjorde mot henne och pusse mun, hon blev glad iaf och min syster son sken upp
söttisen
jag och mamam tänkte handla en mini gekås vagn till honom.. Han ha faktiskt vat med sedan han va några vecko gammal på gekås
haha han ha vat med om mkt den.. han får nog snar gekås absinens, som vi resten av familjen har snart vill han bara ha gekås saker
haha.. skrattar... Hoppas bli gravid snart med.. så man kan köpa vagn och alla andra saker.. SOM FATTAS HAHA..
mamma hade en hobey innan, handlade på rea, men mest gekås... rea saker.. och sådana där bebbis saker och kläder.. hon ha en hel kista full med kläder och lek saker. jag ha en låda, än så länhe, med bärsele, saker... kläder och spjäl säng, babby skydd (ja köpt sj) och en barnstol mm haha... gälle va förbered ;) om inte annat som present te nån,..
haha vika ursäkte
de smitta av sej haha ok ja erkänne ja e gekås beroende freak
haha så nöjda
SiHa
jag såg endast docxj en jacka, men längst in, där vid herr kläderna, fanns de tro ja