• enlitenbitkaka

nya ullared/gekås-tråden

har inte läst hela tråden, men jag antar att det har komit upp förut: När ska man åka till Ullared?? Min svärfar och hans fru ska dit på måndag och frågade om jag ville med så dem kunde hämta upp mig på vägen...

verkar det som en bra dag å åka dit på måndag? E det överdrivet mycket folk då?? brukar det finnas grejer på måndagar ellr är det utrepat efter helgen? Har aldrig varit där förut

• enlitenbitkaka

nicos mamma:

Ingen aning när vi åker:) Blir nog på förmiddagen/middagen någon gång...dem brukar ta det mesta med ro så *ler* Dessutom börjar dem resan i Karlstad och ska hämta upp mig i GBG....så dem får ju starta ca. 3timmar före mig:)

Ja....har ju aldrig varit där förut som sagt så jag har inget å jämföra med så jag lär nog inte bli besviken:)

• enlitenbitkaka

var i ullared för första gången igår och det var ju underbart kul, men ack så jobbigt! Vad jag förstod var det inte mycket folk...men enligt mig var det *trångt* så jag vågar knappast tänka på hur det är en löningshelg :)

Fick iaf med mig en hundbur för 299:-, lite underkläder, strumpor, schampoo och sånt, koppel+halsband, reflexväst till hunden...
    och ett par svarta stuprör från H&m som en liten present till mig själv *ler*

För er med barn så fanns det ju jättemycket söta sängkläder ju:)

• enlitenbitkaka

H&M är en fristående butik, de har samma priser som i vanliga butiker och byter sortiment precis som andra H&M-butiker...

Var aldrig inne på netonnet men svärfar var inne och letade LCD till sin husbil. Och enligt honom låg priserna där lite billigare än i weshopen. Står på deras hemsida varför/hur de håller nere priserna i lagershopen:)

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden