Oojjjjj vad jag handlade!!
Sjukt mycket bilar var där, har nog inte varit med om att det varit så mycket innan. Vi fick parkera jättelångt ifrån entren, (Fick köra upp för en backe, och sen upp på ännu en platå) rätt jobbigt när det var dags att forsla kundvagnen från entren bort till bilen
Men inne var det inte såååå farligt med folk ändå, det gick att ta sig fram
Vi hade tänkt att denna gången ska vi verkligen handla, vi har inte haft så jättemycket pengar när vi handlat förut så vå har fått räkna efter lite och så. Denna gången skulle vi verkligen handla, men satte ändå upp att mer än 5000 ska det inte gå på. Trodde det skulle vara lugnt med den gränsen
Så jag såg framemot att kolla heminredning och sånt också denna gången, förr har vi alltid koncentrerat oss på kläder eftersom vi haft begränsad budget.
När jag fyllt kundvagnen med kläder till lillan, Mattias och mig, samt lite andra bebissaker som leksaker, nappar, spjälskydd o.s.v. så ville jag gå ut och tömma vagnen och gå in igen... Då hade jag handlar för 4700
Men vi fick hur mycket som helst för de pengarna, kvittot är typ en meter långt!
De måste ha fått in mycket nytt sedan du var där i förrgår helenas83 för där fanns ju hur mycket som helst kläder till tjejer i 50 och uppåt.
Jag handlade i 62 och 68 och fick massor med boddies, byxor, tröjor, munkjackor, pyjamas o.s.v.
Har nog ett ´20-tal plagg till lillan som hon kommer att vara jättefin i
Det stora fyndet som jag är jätte nöjd med är nog min matstol. En disneystol i trä i gult och vitt. En målad Nalle Puh på ryggstödet och en plastbricka som man sätter på.
350 kronor kostade den och det är verkligen ett bra pris. Speciellt med tanke på vad de brukar kunna ta för disneysaker över huvudtaget.
Sen är jag ypperligt nöjd med mitt John Lennon spjälskydd. Skitfint är det och riktigt högt och tjockt. Det Klara hade innan var också från Ullared men mycket lägre och tunnare.
Detta är ju ett sånt de tar en femhundring på typ babyland och så. 129 betalade vi. Det går ju inte att inte vara nöjd!