• mammatillpojkar

nya ullared/gekås-tråden

hejsan.. vi va i ullared för en vecka sedan.. köpte lite vinterkläder och fodrade regnkläder åt min lille kille som börjar på dagis snart!! (4/9)
    hittade även lite bodyssar, byxor och långarmade tröjor.. och MASSOR av leksaker, han fyller 1 år den 21/8..

• mammatillpojkar

jag kan ju lägga till att vi fick en bävernylon overall, vinter jacka, termobyxor, fodrade regnkläder, 3 par byxor, 3 par bodysar, 2 långarmade tröjor, leksaker, mössor, vantar och trä på halsdukar plus lite bebiskläder till syrrans bebis och detta gick på 1150 kronor.. men det va inte alls mycket folk när vi va där..

• mammatillpojkar

fru sara
    när vi va där så hade dom mamma kläder (va där för en vecka sen så det kan ju inte ha tagit slut)
    sen köpte jag overall, vinter jacka och termo byxor.. vet inte hur gammla dina barn är men det fanns jätte fina i lite större storlekar oxå..

• mammatillpojkar

cast77
    åk inte när det är löning eller barnbidrag, har du möjlighet så kan du ju åka på en vardag, då brukar det inte vara lika mycket folk som på helger..

• mammatillpojkar

vi har en modi classic kombi, men vi köpte inte den i ullared.. när jag va där så hade dom vagnen i grå/svart.. jätte fin, (jag har den i samma färg!)

• mammatillpojkar

selmailillafridolf:
    dom hade jätte fina sängkläder, både till spjälsäng, vagn och även junio eller vuxen sängar.. tittade bara lite snabbt på spjälsängsskydd och några stycken hade dom iallafall.. har dock inga bilder för det va min syster som handlade.. vet inte vad det är för andra babyartiklar som du är ute efter, men msaaor av kläder (startpaket som va jätte billigt) bebisleksaker, babygym m.m.. det mesta finns ju där..

• mammatillpojkar

selmaolillafridolf
    hihi, jo det borde nog finnas mycket kvar..

• mammatillpojkar

luscious:
    jag tror att måndag kan vara en bra dag, det är ju efter att barnbidraget har kommit (kommer ju idag) men sen har ju inte lönen kommit heller (då brukar det vara mycket folk) semestern är slut för dom flesta, ska ni åka på morgonen eller lite senare på dan?? det kan ha lite betydelse oxå.. men jag tror inte att du behöver oroa dej, utan åk och ha KUL!!

• mammatillpojkar

CoolJen
    dom har ju lite annorlunda storlekar på GeKås, även vuxenstorlekar kan vara väldigt märkliga ibland.. men det jag har köpt till sonen har faktiskt suttit kanon på honom.. kanske har jag haft tur.. :) nån lite tjockare tröja har vi dock köpt i 80 som va liten..

• mammatillpojkar

jag köpte en overall i storlek 80 till min son och han är 77 cm lång, men det är rätt stora storlekar där.. 90 va super stort..

• mammatillpojkar

nuria
    när vi va där för några veckor sedan så hade dom redan börjat packa upp julgrjerna.. så i oktober borde allt vara uppe..

• mammatillpojkar

Mian och Bisshia
    va där för 3 veckor sedan och då hade dom mammakläder, min syster är gravid så vi stannade och tittade lite, hade massor fint..

• mammatillpojkar

vi köpte en där det stor enjoy milk (39 kronor) sen köpte vi där det stod cute (oxå 39 kronor).

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden