nya ullared/gekås-tråden
Jag brukar åka på fredag kvällarna för då är det lite folk, men vi var där i torsdags morgon och då var det väldigt lite med.
Jag brukar åka på fredag kvällarna för då är det lite folk, men vi var där i torsdags morgon och då var det väldigt lite med.
Jag har haft med min lille kille som är 11 månader nu nästan varje gång och det har funkat skit bra. Men då har ju mamma eller någon kompis vart med och vi har turats om att shoppa, har aldrig haft bråttom där, sen har vi åkt antingen tidigt eller sent så det inte är så mycket folk.
Barn o Katt Mamma:
De har 2 fika ställen där inne och väldigt billigt. Bra att ha med 5:or eller 10:or för det är bara maskiner som man köper ur.
Jag bukar gå hygien, barnkläder, dam, hemsaker, leksaker och sen godis, mat. Och det brukar gå bra även om barnen är med.
Om du åker när barnbidraget kommit så tror jag att det är bäst att åke väldigt tidigt på morgonen eller sent på eftermiddagen. Jag brukar åka just vid löning eller barnbidrag och då på fredag eftermiddagarna så att jag är där typ 17 och då är det inte mycket folk.
vi var där för 1 vecka sedan och då var vi där 8.00 på morgonen och då var skit lite folk, så lite har jag aldrig sett där innan. när vi var färdiga vid 11 så hade det kommit as mycket folk, nästan fullt med bilar. Såg ingen kö då ännu
Ja det finns toaletter inne i Gekås vid infodisken och även vid kassorna på andra sidan så man slipper gå genom hela affären för att gå på toa.
Tyger kan jag inte svara på, har aldrig tittat på det.
Skoaffären är kvar där ute
ja de har en del gardiner, men har inte tittat på de så noga så jag kan tyvärr inte säga exakt hur de ser ut, men att det finns
Absolut
Min svåger och hans sambo kommer ner från Skellefteå i augusti och de ska ner dit och shoppa hela bilen full. Gissa vem som blir tvungen att åka med?? jo jag, för de hittar inte och jag har inga pengar att handla för just nu
hehe...har redan ett sådant kort... som är fullt
Eller vi ska betala in 2000:- på det nu, men vill gärna få den tom så man kan handla mycket innan julen sen
Lite har jag nog råd att köpa ändå
Man ska inte ha några anmärklingar, ha en fast inkomst. Det är väl det tror jag.
Vi har en kredit på 10 000kr, men har köpt en tv på NetonNet på det kortet med, så allt är inte från Gekås. Kortet går ju i alla affärer där handelsbanken har sitt, som elgiganten mm