Lider med er vars partner är otrogen på Sweden Rock!
Min sambo är nere på Sweden Rock nu. Och jag blir CHOCKAD av hur folk beter sig där nere!
FY FAN säger jag.
Han sa till mig häromdan att det ligger folk o har sex överallt. Mitt på gräsmattan på ljusa dan!
Hans "grannar" är där utan sina tjejer. En av dom går fram o frågar han om han har några kondomer. Varpå han svarar nej. Killen som frågar säger. "Fan jag måste hitta nån med kondom... Får jag nån sjukdom så dödar min flickvän mig för då fattar hon att jag varit otrogen!"
En tjej kommer fram o stöter på min sambo o börjar klänga. Ser hans ring o frågar om han är förlovad.
ja säger han.
Men va fan. ta av dig ringen o ha lite kul för fan. Detta är ju festival! Hon får inte veta nåt iaf!
Han blir sur såklart.
Sen ser han 3 som ligger o knullar i gräset. varpå han hör den ena bruden säga. Shit. Håll koll så ingen tar kort bara. För då får säkert killen reda på det. Varpå killen svarar. Du. Jag har samma problem.
Jag kan göra listan längre.
Men VA!!!
Vad i helvete sysslar folk med där nere???
Jag trodde ej på sambon att det var sååå mkt sånt. men han har skickat bra mkt bildbevis till mig där folk ligger o pippar mitt i gräset på festivalområdet!
*spyr*
Lider med er stackare som sitter här hemma o väntar på de svinen jag rabblade upp!
Fy fan alltså. Jag mår illa.
Tänker ju direkt på att det kan va nån man känner på fl`s partner. Usch!
Var bara tvungen o skriva av mig. Är så förbannad!