• Angelica80

Lider med er vars partner är otrogen på Sweden Rock!

Min sambo är nere på Sweden Rock nu. Och jag blir CHOCKAD av hur folk beter sig där nere!
    FY FAN säger jag.
    Han sa till mig häromdan att det ligger folk o har sex överallt. Mitt på gräsmattan på ljusa dan!
    Hans "grannar" är där utan sina tjejer. En av dom går fram o frågar han om han har några kondomer. Varpå han svarar nej. Killen som frågar säger. "Fan jag måste hitta nån med kondom... Får jag nån sjukdom så dödar min flickvän mig för då fattar hon att jag varit otrogen!"
    En  tjej kommer fram o stöter på min sambo o börjar klänga. Ser hans ring o frågar om han är förlovad.
    ja säger han.
    Men va fan. ta av dig ringen o ha lite kul för fan. Detta är ju festival! Hon får inte veta nåt iaf!
    Han blir sur såklart.

Sen ser han 3 som ligger o knullar i gräset. varpå han hör den ena bruden säga. Shit. Håll koll så ingen tar kort bara. För då får säkert killen reda på det. Varpå killen svarar. Du. Jag har samma problem.
    Jag kan göra listan längre.
    Men VA!!!
    Vad i helvete sysslar folk med där nere???
    Jag trodde ej på sambon att det var sååå mkt sånt. men han har skickat bra mkt bildbevis till mig där folk ligger o pippar mitt i gräset på festivalområdet!
    *spyr*
    Lider med er stackare som sitter här hemma o väntar på de svinen jag rabblade upp!
    Fy fan alltså. Jag mår illa.
    Tänker ju direkt på att det kan va nån man känner på fl`s partner. Usch!
    Var bara tvungen o skriva av mig. Är så förbannad!

♥♥♥ Älskar Min sambo, Min vovve & Min familj ♥♥♥
  • Svar på tråden Lider med er vars partner är otrogen på Sweden Rock!
  • Novus

Känns tryggt att min man ligger i vår säng och sover

Tror det är väldigt vanligt att sånt sker, tyvärr. Hoppas bara de får vara med om samma sak en vacker dag!

• Angelica80

Novus: ja VERKLIGEN!
    Hoppas de får tillbaka med råge!
    Usch!
    Tänk de stackars tjejerna/killarna som sitter hemma o väntar. Flera säkert med barn eller som är gravida...
    Fy!
    Iof kan jag ju inte va 100% säker på att min kille är trogen där nere.
    Men det tror jag absolut att han är. o skulle han inte va det så är det ju hans förlust!

♥♥♥ Älskar Min sambo, Min vovve & Min familj ♥♥♥
  • CER

Min kille var där nere förra sommaren!!!!! Är livrädd nu

• Anonym (dizzel)

jag skulle nog vara orolig om min sambo ringde och berättade för mig om hur många som var otrogna. Då skulle jag tänka att: "huumm ja ha, varför ringer du och berättar det för mig? Är detta för att du har dåligt samvete för nått?"
    Men det är nog bara jag

• Fru Myhr

Är inte detta ett lite onödigt inlägg? Oroa människor i onödan, känns lite så!

Visst är det för jävligt, men jag tror att folk som har en benägenhet att vara otrogna är det ändå, oavsett om de går på festivaler eller inte!

Blir fru 10/2
  • mizzfreestyler

Hej!
    jag har min sambo där nere och han har berättat samma sak från andra år han varit där nere att folk skiter fullständigt hur de är där! Det verkar som att bara för man e på festival kan man vara otrogen. Tycker oxå synd om alla de tjejer/killar som har sin respektive där nere och är otrogen! Vill bara tilllägga att jag litar på min karl!

• CER

Fy satanb... Då löög min kille!!! HAn sa att det BARA var killar där i stortsett... förra sommaren. Och att tjejerna var upptagna... Fyy fan. Jag litar inte 100% på honom!

• mizzfreestyler

CER

Men det betyder ju inte att han varit otrogen mot dig tror du det?

Svar på tråden Lider med er vars partner är otrogen på Sweden Rock!