• Göteborgstjej

Kortärmad pyjamas/body med korta ben?

Det vill jag ha tag i, finns det ngnstans? Visst, självklart har ju alla butiker kortärmade bodys men jag vill ha med lite ben, halvvägs ner på låret. Såg nånstans men kan inte komma på var. Kan ngn hjälpa?

• Svar på tråden Kortärmad pyjamas/body med korta ben?
  • Elianova

Katvig har sådana. Vet dock inte i vilken affär de finns i gbg. Finns att köpa på nätet oxå.

• Gospojkar

H&M och Lindex har oxå.

• Göteborgstjej

Ok... Jag vet nog var de har Katvig, tyvärr långt från mig. Vill ha tag i idag om det går... Tack Elianova!
    Nån mer som vet?

• Emmec

Jag har köpt sådana "sommarpyjamasar" både på HM och på KappAhl. :)  

• Göteborgstjej

Gospojkar: har de typ stl 86 på dem, vet du det? Vet du hur de ser ut? Hänger de bland öriga bodys eller bland pyjamasar?

• Göteborgstjej

Tack alla för svaren, då vet jag!

• Göteborgstjej

Blev en från Lindex. Tyvärr hade de bara upp till storlek 80 så man får hoppas att det blir kallt i slutet av sommaren eller att hon inte växer för den sitter perfekt just nu...

• snillis

På HM har det en med Tigger på - jättefin!
    På Åhlens finns det också.

• Cecci78

Vårt Lindex har dessa pyjamasar på "babyanvdelningen" upp till strl 86, på Kappahl finns de upp till strl 86/92 (dubbelstorlek).

• Kryztina

Jag tycker det känns lite trist att så få affärer har just 86/92 i babykläder. Man får ofta då upp till småbarnsavdelningen. Wilmer är 9 månader och har 86/92, alt. 86. För mig är han ju han liten bebis! . Vill ju inte klä honom som en tonåring .

• Göteborgstjej

Den var ganska stor i storleken faktiskt. Så krymper den inte supermkt (vilket iofs Lindex pyjamasar brukar göra tycker jag :- ) så funkar den nog hela sommaren. Om inte Emilia bestämmer sig för att växa som en tok då förstås...

• Ledilnaan

Åk till Backaplan och kolla i Nids for kids. De har en del kläder. Där kan man iallafall köpa bodys utan ärmar, finns även i stl 86.
    Skulle tro att de även har bodysar med ben, och inte är de så dyra heller.

• Miafia33

www.funkybaby.se säljer bla Katvigs babykläder.
    Där finns just heldräkter med korta ben..

Såå fina:) har köpt dom till min brors döttrar..

Svar på tråden Kortärmad pyjamas/body med korta ben?