• Kajsan

Snygga gummistövlar till vuxna?

Jag vill ha ett par gummistövlar!
    Gärna ett par fina, i fina färger eller mönster.
    Inga gröna Tretorn eller så.
    Nån som kan tipsa mig om vart jag ska leta?

• Svar på tråden Snygga gummistövlar till vuxna?
  • mymmlan

Vet inte riktigt, men en kompis till mig hade köpt rosa med spöken på, var lite kul, hon sa att det fanns en massa olika. Tror det är på modet nu med roligare stövlar (läste i metro, annars är jag inte så insatt i mode) så testa vanliga skoaffärer.

• Jojo77

I nån av de senaste Sköna hem-tidningarna finns bild på ett par jättefina. Kommer inte ihåg köpstället men det stod i tidningen

• Lejra

Dom som jag sett osm är snygga är dom som e super moderna just nu med snörning... tror det var ett företag som hette viking som gjorde dom å dom var faktiskt inte särskilt dyra heller... finns i rött, gult eller blått!

• bambigirl

Om du vill ha ett par stövlar som håller länge, aldrig läcker och som är sköna så köp ett par tretorn trots att de är fula. Men ska du inte ha dem i skogen där det är jätteblött och man bara måste plocka kantareller, så duger ju ett par vackra toppen. Men kvaliten är förmodligen sämre.

• Kajsan

bambigirl

Nä, jag har ett par gamla trista stövlar, vita med ingrodd smuts.
    De har jag i skogen.
    Nu vill jag ha ett par som jag kan vara snygg i i regnet på väg till T-banan typ
    Men de ska även funka på dagisgården såklart.

• Molnet

Tror Nilson har om jag inte minns helt fel. Fanns ett reportage i gårdagens metro eller om det var i förrgår...

• ÄngelBängel

I expressen visade de stövlar som var jättefärggranna, snygga, höga med snörning översta halvan, Viking. De gör ju riktigt bra stövlar i vanliga fall så de borde väl vara i rätt bra kvalitet.

Jag står själv på ICAMaxi och försöker tränga ner fötterna i ett par barnstövlar med raketer på. Askungens elaka styvsyster, jag? neeej

• Korallen

Var bor du? I GBG finns en affär som heter Prickig Katt, de har färgglada, blommiga gummistövlar. www.prickigkatt.se/

• sisley

Jag kollade Nilsson igår och jag tyckte de var för klumpiga. Jag vill ha en nätt liten stövel som jag kan ha på mig i skolan också.
    Jag har för mig att Noa-Noa, (osäker på stavning), skulle ha fina stövlar. Ska kolla där ngn dag.

Svar på tråden Snygga gummistövlar till vuxna?