(Urk)-Jag och min kärlek kommer isåfall tills att mina prickar försvinner ställa oss på en C/O adress ihop,för då kommer han aldrig bli drabbad.
Men vet ni...Ekonomin är inte det största problemet egentligen.Usch och blä vad tårarana rinner nerför för mina kinder just nu.egentligen skulle man kunna starta upp en hel ny tråd om detta.
Vill ni ha en godnattsaga?Varsegod...
För 7 år sedan så fick jag en underbar son,med en man som aldrig ens ville ha mig elller hans son egentligen.Jag var ett knull,som tar och står för dom konsekvenserna i resten av mitt liv med glädje.Jag fick en underbar son!Men det fanns aldrig någon kärlek mellan mig och hans pappa.han utnyttjade mig för det han ville ha just då och som jag ville ha mer av,men som han förnekade.Han visste vad hangav sig in på,jag har aldrig i hela livet tvingat han till att finna ett ansvar.Jag har sagt att vill han finnas till så får han,men börja aldrig att spela in en sån roll på vår son som du aldrig kan ställa upp på livet ut.Sagt och gjort ...Han stälklde upp först,nu 6 år senare...Så¨skiter han i det...
Där konmmer min sista enda vän som jag trodde hadde in...Jag öste ur mig skitet ikväll,för han skiter verkligen i hans son.Träffar han i snitt 4 dagar i månaden.Jag gnäller för att han säger till mig att han saknar sin son...Blablabla...men tar han själv kontakt?Inte för fem öre.
Vad säger min kompis tror ni?Sluta gnäll?Han ville aldrig ha sin son utan du ska vara tacksam överatt han ställer upp.Jag blir så himla arg!För han har ställt upp mycket mera,innan jag träffade min nya underbara kärlek.När han kom in så började han skita i han mer och mer...Men vissa av mitt gamla fol kommmer alltid hålla han bakom ryggen.Sån .... dubbelmoral i allting.
Min enda vän...Som jkag hållt mig undan för i ett bra tag.Jag orkar inget mer.Jag försöker verkligen ordna mitt liv,men dom sista personer som finnns kvar nu ger jag inget mer för.Alla är gamla avlagda eller håller fortafarande på med droger eller gör en massa annat skit...Varför i hela friens namn,jag vet att jag missköter min ekono i fortafarnade,ska jag vara så himla tacksam för vad livet egentligen gav mig+Vad har det gett mig??Det är inte min kärlek som pyntar in mina räkningar,det är inte han som tog mig bort från vare sig spriten eller resten av skiten.Ok...Han fick mig att inse att jag vill leva livet med han och att jag inte kan hålla på att sabba mitt liv mer.men jag trodde aldrig att min sista vän skulle få mig att må så här himla dåligt,för att jag har äntligen fått det liv jag äntliugen vill leva.Slutar jag inte nu som kommer jag aldrig kunna sluta ösa ur mig all ....galla.