• Bebbo

Torra bröstvårtor och vårtgårdar?

Finns det nån mer som har torra bröstvårtor och vårtgårdar. Jag kommer ihåg att jag haft det en gång i vintra. Men det kan jag ha fått för kylan. Men vad ska jag få det nu av? Jag har inte varit topless i solen heller. Jättekonstigt.

• Svar på tråden Torra bröstvårtor och vårtgårdar?
  • seSSa

Jag har det nu men trodde att d berodde på att de växer m.m jag brukar smörja in de emellanåt, men kliar gör de också som 17!

• Bebbo

Så man kan ha så när man är gravid.. Spännande. Jag har BIM på torsdag. Hoppas sååå på ett +.

• aylen

Kan säga att jag oxå hade precis som du, men fick mensen ändå. Lite glädjedödande kanske ,men sant. Hoppaas det går bra för dig.

• Bebbo

Jag känner mig inte det minsta gravid.. Så det blir nog likadant för mig som för dig.. Men undra varför det helt plötsligt blir så här...

• wakkie

hoppas sååå att du är gravid Bebbo=))) minns dig så väl när jag hängde här, vet att vi brukade hänga i samma trådar=)))) Väntar på dig inne på "väntar barn" =)) snart blir det nog din tur=)))

• Bebbo

Ja det hoppas jag oxå. Vill så gärna att det ska bli ett + nu efter 1½ års väntande. Det här va faktiskt vårat egentligen riktiga försök. Annars har vi bara myst precis runt ÄL. Enligt FL. Vi har hållt på å renoverat mycket hemma. Så det har inte varit nån stress. Men nu vill jag verkligen ha en liten knodd...

• Bebbo

Är det ingen annan som vet om torra bröstvårtor kan vara ett bra tecken eller dåligt???

• seSSa

Bebbo, imorgon har du BIM så då kommer du få reda på ifall d är ett plus eller ej *hoppas för din/er skull, skickar massa gravvebaciller*

• Bebbo

Å tack så mycket. Det hoppas jag oxå på. Vet inte om jag kommer våga testa. Det känns som att tanten är på väg. Bröstvårtorna blev en aning bättre igår kväll. Men idag är dem likadana igen. Men det ömmar nästan bara i högra bröstvårtan...

Svar på tråden Torra bröstvårtor och vårtgårdar?