Inlägg från: PinkBabe |Visa alla inlägg
  • PinkBabe

Mötesplats för alla Bugaboo-fans del V

Hellagumman: Kommer vinterhjul som är stora som bakhjulen och man kan sätta på dem ist för de små. Vinterhjulen är fasta och ska fungera som komplement för dem som bor på landet alt behöver en vintervagn med fasta hjul för terrängkörning eller då det är sjukt mycket snö.
    Vi kommer att köpa dem för vi är på fjället flera veckor på vintern o där gör de nytta. SKulel komma ngn gång i dec/jan sa dom på Barnbutiken iaf.

• PinkBabe

Sommar suflett *vill ha* ska geanst ringa runt o beställa en suflett i kanske...hmmm rött?? Det är väl snyggt med rosa sittdelsfleece? Eller?

• PinkBabe

miclin: Vad jag hört så ska de nya vinterdäcken visas på en mässa i September men de ska vara i produktion och så. Vi ska nämligen till fjällen i 2 veckor i februari och hoppas att de ska ha kommmit tills dess men på Bonti sa dom att de ska komam i börjana v december redan.
    Nya färger kanske oxå visas på den mässan

• PinkBabe

Futura: KUL Vill se bilder.

Laura2006: WOW jag vill oxå se den irl. Såg du den i sthlm? Måste spana på den.

• PinkBabe

Futura: KUL Vill se bilder.

Laura2006: WOW jag vill oxå se den irl. Såg du den i sthlm? Måste spana på den.

• PinkBabe

Anni83: Du sätter de svarta bågarna innuti sufletten (det finns sånna spår för dem) sen så fäster du pinnarna i "klossarna" som följde med och klossarna ska sitta i ramen. Du får kanske snurra lite på den delen som ska sitta fast. Det kan kännas lite trögt men dte ska vara det. Hoppas du fattar

Svar på tråden Mötesplats för alla Bugaboo-fans del V