Inlägg från: Nienna Calaelen |Visa alla inlägg
  • Nienna Calaelen

Scrapträsket 2

Det saknas nog en hel del butiker, det ploppar ju upp nya hela tiden! Några som jag beställt ifrån och kan rekommendera är: easer.se; storsjoscrap.se & scraphuset.se

~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
  • Nienna Calaelen
    Matriark - Sorry...
  • Nienna Calaelen

Åh, vilken scrapabstinens jag har nu! Har varit bortrest i ca 2 veckor och har inte scrappat sen innan jag åkte! Fast jag har ju för första gången varit i en riktig scrapbutik! Först var jag på Scrap Addicted i Löberöd och sen på Scraproom i Helsingborg. Tyvärr hade jag alldeles för lite tid och pengar, men jag fick med mig några grejer hem i alla fall och vad kul det var att se grejorna och "klämma och känna" lite, än att bara se dem på bild!

Har varit runt lite och kollat i era gallerier (men har inte orkat skriva i några gästböcker) och nu har jag ju ännu mer abstinens när jag ser era fina LO:s, men jag orkar bara inte scrappa ikväll. Satt på tåget 10 timmar igår och har träningsvärk i benen efter en tur till Skånes djurpark i fredags och i morgon bitti ska jag upp och jobba, så scrappingen får nog vänta tills i morgon kväll.

• Nienna Calaelen
    Tezsan - Pysselpunkten finns också i Halmstad, men där är det endast avhämtning av varor, du får beställa på internet först. www.pysselpunkten.se
  • Nienna Calaelen
    Fnyz - Haha, tänkte på det igår när jag tyckte att det randiga glasspapperet skulle vara ett snyggt papper!
  • Nienna Calaelen

Hallå, längesen jag skrev här. Har varken haft ork eller lust att scrappa på en månad, men idag hade vi scrapträff och då fick jag hela 3 LO:s gjorda!

Välkomna in i mitt bildgalleri och risa och rosa.

• Nienna Calaelen
    Arctura - Just nu har de ju erbjudanden på flera ställen, svart eller rosa handtag med ett nytt skinni mini alfabet (olika alfabeten till de olika tängerna). Bla hos papprika.se/ och papprika.se/, båda tar 720:-.
  • Nienna Calaelen
    liiinda skrev 2006-07-12 18:21:05 följande:
    Nienna Calaelen skrev 2006-07-10 20:12:17 följande: Arctura - Just nu har de ju erbjudanden på flera ställen, svart eller rosa handtag med ett nytt skinni mini alfabet (olika alfabeten till de olika tängerna). Bla hos papprika.se/ och papprika.se/, båda tar 720:-. ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~Vilket skulle det andra vara? Jag har försökt maila Papprika men får inget svar så jag tänkte kolla med dom andra!
    Oj då, såg inte att jag skrivit fel... Menade Magnolia (www.dreamcottage.nu/minbutik/home.html).

Hos Scraphuset.se kan du också beställa, du kan maila Helena för prislista. Hon var några kronor dyrare, men då är det fri frakt över 700:- och det kommer man ju upp i.
  • Nienna Calaelen

Här är en till som nog inte kommer beställa från Vixxxans nåt mer. Beställde extensions till mina postbound skruvar och det tog först flera dagar innan jag fick bekräftelse och betalinfo och sen flera dagar till innan jag hade dem i lådan.

• Nienna Calaelen
    Mystjejen - Det står under Beställningsvillkor: "Efterkrav vilket innebär att tillsammans med din order bifogar vi ett inbetalningskort där all information finns angivet, detta innebär att du inte betalar förrän du mottagit varorna."
Svar på tråden Scrapträsket 2