Scrapträsket 2
Sitter här och funderar på hur och vilka chatterboxpapper jag ska köpa till 90års-kalas albumet
och vad jag ska ha för deko till... Blommor har jag MEN sen då...
*står helt still i skallen*
öhhh
Vad är "jacks" ??????
Sitter här och funderar på hur och vilka chatterboxpapper jag ska köpa till 90års-kalas albumet
och vad jag ska ha för deko till... Blommor har jag MEN sen då...
*står helt still i skallen*
öhhh
Vad är "jacks" ??????
Bitte: Vet inte hur det såg ut innan
Men det blidde snyggt iaf
Vill tipsa om att "press-stopp"-affärerna i stockholm (iaf) har scrapbooking tidningar. Verkar dock mest vara engelska men de finns från 75:- iaf. Och jag köpte iaf 2!!!
Den ena vill jag tipsa alla som är lite nya i denna nya urskojjiga hobby
"SCRAPBOOK- How-to-guide"
Den tar upp hur man kombinerar mönstrade papper, hur man kan måla med akryl på cardstock,olika sätt att stämpla, hur man kan sy (med symaskin) på olika saker... (paper, paint, stamping and sewing).
Jag har inte hållt på så länge, men jag tycker den verkar kanon och att den fungerar att ha som "bas".
Det står en massa om "doodla"
Vad är det???
Oj vad ni skriver och scrappar i sommar
, finns några nya hos mej med, dyk och 2 månadsLO bla.
Cia: Ett jättegrattis!!!!
åhh så kul
BV: har plus och det är sååååå smidigt!!! :-9, bara ladda upp allt man vill, och sen finns det lite roliga saker när man skriver i tråden.. som tex: fet stil, kursivstil mm mm
undrra jag med
*vart finns tävlingen*
hihi, nää
HORNSgatan
Chipboardformer (går bra med bokstav/bokstäver i chipboard) Vad är det??? Är det "papp"bokstäver?? Somman kan måla på själv
Ibland känner jag mig väääldigt vilsen i djungeln
då har jag sådana
tack Fnyz!!!!
Är sååå lycklig!!!
Gjorde en LO igår kväll, första på HELA sommaren Inspirationen bara flödar
, se om jag hinner ta kort och lägga in den under dagen ![]()
Nu finns det nya LO´s i galleriet
Välkomna!!!!!
Ris och rosa gärna
Funderingar om "emma hårfager" är klar eller inte. Kan inte bestämma mig
Tack alla för titten och tipsen om "emma hårfager" Ska klura lite om vad jag ska göra (eller tidsbrist som det annars oxå heter
)!!!
skumpis:
Ingen aning om hur det går till, och inte lär dom göra så mycket för ca 35 dollar heller
, men det kanske tar skruv iaf...
Hoppas du får alla sakerna...
myskatt
Tack vad snällt av dig
Men jag har en hel hög jag ska göra så med
*undrar fundersamt om du orkar ca 20 kort...* Och kan ju vara bra att veta till nästa gång