Inlägg från: samsara |Visa alla inlägg
  • samsara

Scrapträsket 2

Hej alla scrappingtokiga

Är ny här, hade en fråga om bebisbok i förra tråden, och tänkte bara meddela att idag är dagen jag börjar mitt scrappingliv Var på scraproom och köpte lite mer man tydligen behövde, så jag hoppas att det blir bra! Men det verkar ändå vara lite svårt..

• samsara

Meli: Jag är inne och läser nu, tack för tipset Jag har framkallat kort och tänkte även göra en sida om oss, hur vi träffades

• samsara

Hej hopp Nu har jag samlat lite idèer och lyckats göra några Lo:s. Detta är riktigt roligt och beroendeframkallande Kika in om ni vill!

• samsara

Tack, vad ni är snälla Jag har som sagt bara precis börjat scrappa, både på datorn och "live". Kom gärna med förslag på hur jag kan förbättra mig!

• samsara

2xa: Såg att du frågade om scraproom Det är en jättebra butik, massor med grejer och jättegoa tjejer som hjälper till med allt. Den ligger i Helsingborg.

• samsara

Hej hopp

Nu ska planeringen av dopet börjas på och jag tänkte höra om här är någon med något bra tips på dopinbjudningar? Kanske ngn bild jag kan få se?

• samsara

Blue Vapor: Hihi, då sitter jag här mellan amningarna och håller utkik

• samsara

Blue: Men gud vilket fint kort, du är duktig! Hur har du gjort gubben på framsidan?

• samsara

Och du....tack för att du tog dig tid

Svar på tråden Scrapträsket 2