Inlägg från: rastom32 |Visa alla inlägg
  • rastom32

Scrapträsket 2

Hej alla:)

Här skrivs det o scrappas för glatta livet, precis som det ska vara:) Jag har många sidor o backa tillbax på o kika... men får göra det lite senare.
    Annars har jag 2 nya lo's i mitt galleri om nån har tid o lust o kika ("Äggjakt" och "Jag är") plus en namnskylt som jag acrappat ihop nu i helgen då jag var på en privat scrapträff

Kram på er - Sonja

• rastom32

Ett litet hett tips här... om någon har en bosskut på önskelistan (förutom jag, men inga pengar) så säljer dom en på tradera just nu... kolla här!!!

http://www.tradera.com/auction/aid_29934253

Hoppas nu länkeb funkar - annars slå på bosskut i sökrutan så kommer ni dit:) Fri frakt var det med... *vill ha*... trånar sjukt!

• rastom32

Hej hej... har knåpat ihop en ny lo - finns i mitt galleri... "Rasmus"... ris o ros om ni har lust, annars bara ta en titt om ni nu ändå skrotar runt

Kram o go'natt - Sonja

• rastom32

"Scrapgodis75"

Vad är det för kurs Scraproom håller på lördag? Ska själv dit på fredag på deras vanliga scrapkväll Har gått dit på dom nu i över ett halvår - urkul

*S*

• rastom32

'Scrapgodis75'

Jag gick in på deras kallender o läste om kursen precis! Kom på nu att jag såg ett sådant accordion album när jag var där sist o då nämnde dom dessa kurser dom skulle hålla nu i juli - låter jättekul!
    Jag har råkat jobba knasigt när det har varit maraton, så dom blev aldrig av för mig... men det kommer ju fler tåg

Kanske du kan visa upp ditt accordion sen? Hoppas ni får kul!

*S*

• rastom32

...om ni har tid o lust o kika, så har jag en ny lo hos mig - på Tom

Risa/rosa! Den var lite svår o fota bara, blev sånt blänk med bllixten... så den är lite sned.

*S*

• rastom32

...från det ena till det andra - nån som är i behov av skisser att scrappa efter? Om ni inte redan vet om den så hittade jag precis en kanonlänk med massor av fina skisser på följande: www.stickersnfun.com
    Scrappa lugnt

Själv ska jag snart bege mig till Scraproom på en liten 2-timmars sommarkurs 'Scrappa i en burk' - ska bli himla intressant

• rastom32

"Dramaqueen"

Kul med ett par länkar till där man kan hitta skisser till lo Det får man aldrig för lite av! Kul saker där för övrigt med...

Ja, Scraproom har blivit stort nu sen dom fick lokalen jämte... luftigare o inte alls så så trångt när man sitter där på scrapträffarna Så bara positivt

Kursen på Scraproom idag var jättemysig, verkligen en kul idé - fast svår o beskriva... ska försöka fota mitt lilla "mini-album-i-en-burk" sen och visa er

*S*

• rastom32

Puh... nu har jag laddat upp allt mitt senaste i scrapväg.... dels 2 kalas-lo's från min lille killes 7års kalas och sen följer en hel del småbilder på lite pyssel jag gjort på Scraproom. Små kurser som dom hållit i efter sin "Scrappa-Ganza" i Holland

Dels 'scrappa minnen i en påse' och sen gjorde vi ett minialbum i en liten burk Vi fick använda mycket quick-cuts kan jag säga Äger ingen själv, men ack vad sugen man är då

Kika gärna om ni har tid lust

Scrappa lugnt i värmen

*S*

• rastom32

...har inte kommit in på 'Papprika's' hemsida heller idag...?

• rastom32

"dramaqueen"

Har inte Papprika ett bra erbjudande fortfarande på quck cuts med alfabete, för 700 nån'ting kronor just nu?! Kolla :)

• rastom32

...eller ja, det var visst "blommig" som undrade

• rastom32

2 nya lo's i mitt galleri om nån vill kika 'Magdans' och 'Glad Påsk'...

Kraaam alla *S*

Svar på tråden Scrapträsket 2