Inlägg från: BillaBong |Visa alla inlägg
  • BillaBong

Scrapträsket 2

MAMMSY skrev 2006-06-15 11:26:02 följande:
    Pyret78 skrev 2006-06-15 11:23:03 följande:  Fast jag skulle oxå gärna shoppa loss på scrapgrejjor Får vänta tills barnbidraget kommer, då ni haha jag tänkte likadant! Det kommer snart sluta med att julia får kläder gjorda av spillbitar från mina scrapp papper

Apropå att "go bananas" med scrappingen så känner jag att katten snart får se upp så jag inte chalkar henne också! Jag har blivit som besatt av att chalka! Räcka ut tunganCool

d(-_-)b
  • BillaBong
    MAMMSY skrev 2006-06-15 11:59:27 följande:
    Billabong hahahah jag skrattar så jag får ont i magen.. ska kolla om Julia får mer djup om jag chalkar henne irosa idag kanske

HAHA! Det får hon alldeles säkert ... eller en rödare ton av ilska i ansiktet över att hennes mamma faktiskt just chalkat henne!

Men jag håller med! Chalken är absolut ett av mina bästa inköp. Den är bra till det mesta! (Kanske mot munsår också? )

d(-_-)b
  • BillaBong
    bitte71 skrev 2006-06-17 21:28:51 följande:
    Nu har jag lagt ut en ny LO i galleriet: delvis scrapliftad från ngn LO jag såg på Papprika...Är inte speciellt nöjd, vet inte riktigt varför: lite mesiga färger och kanske lite plottrig?? Antog iaf Skumpis utmaning och gjorde ngt jag inte gjort innan: denna gång sydde jag faktiskt med symaskinen på LO:n. Titta gärna in, rosa och risa och kom med förslag vad som kan göras bättre på den! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209

Men ÅÅÅÅÅÅÅH, vad snyggt! Jag älskar dina LO's! Skrattande Bara en massa ros som vanligt! Inte alls plåttrigt!

d(-_-)b
  • BillaBong
    Smurf83 skrev 2006-06-18 21:59:59 följande:
    Oj, har har ni en tjej som oxå har hamnat i "Scrapträsket" - hur skoj som helst, men lite besviken på Svenska utbudet bara.Jag började nämligen i USA under mitt år där.Hur går det för er tjejer? Har ni hållt på länge?

Ca en månad och jag ääälskar det!

d(-_-)b
  • BillaBong
    1. Vad skulle du aldrig klara dig utan?
    Fluid chalk.
    2. Vad skulle du aldrig använda dig av på en LO?
    Mönstersax.
    3. Vilka affärer på nätet brukar du handla från? Motivera gärna varför!
    Scrap & Giftconer och Scrapbookbutiken. Alla har snabb och och bra service!
    4. Vilka "fel" tycker du att du gjorde som nybörjare?
    Första LO'n tyckte jag bara var ett enda stort fel Räcka ut tungan
    5. Ditt bästa tips för att ta sig ur en scrapblock?
    Surfa runt och hitta inspiration! Lifta om det behövs!
    6. Ditt bästa tips för övrigt?
    Skriv ut skisser eller sno snygga småsaker från många olika LO's och designa en egen LO utifrån det.
    d(-_-)b
Svar på tråden Scrapträsket 2