Scrapträsket 2
Nu tänker jag smita in i några gallerier och kika, så då vet ni i fall jag inte orkar lämna något meddelande Jag ska försöka hinna scrappa lite ikväll (det var lääänge sen jag gjorde det sist) så nu söker jag lite inspiration.
Nu tänker jag smita in i några gallerier och kika, så då vet ni i fall jag inte orkar lämna något meddelande Jag ska försöka hinna scrappa lite ikväll (det var lääänge sen jag gjorde det sist) så nu söker jag lite inspiration.
Nån som varit på scrapbooking nybörjarkurs här nån gång? Vad får man lära sig och hur många gånger var kursen? Vad hade du för förväntningar på kursen? Jag funderar på att gå en kurs och har förstått att det kan skilja ganska mycket mellan kurs till kurs. Jag vet inte vad man kan vänta sig av en kurs och inte vad det brukar kosta heller. Vad är ett rimligt pris och vad ungefär ska jag få lära mig för att det ska vara en bra kurs? Tipsa gärna om någon som håller i bra kurser(i Dalarna, Värmland, Stockholmstrakterna)
Ingen som gått kurs och kan berätta lite???
Någon som använder mönstrad cardstock, är det snyggt eller? Vad ska man ha den till?