Inlägg från: Johannapanna |Visa alla inlägg
  • Johannapanna

Scrapträsket 2

Nu har jag lagt in min andra LO i galleriet. Har tagit idéen från en av er här. Tack så mycket! Tyckte det passade så bra med soltemat. Rubriken syns dåligt. Tror ni det blir bra om jag fyller i konturerna på bokstäverna med en tunn svart penna eller riskerar jag att paja hela alltet då??

• Johannapanna

Tack för snälla ord om min senaste LO! Vad tror ni om rubriken då? Kan man fylla i konturerna runt bokstäverna?

• Johannapanna

Hej alla duktiga scrappare! Har idag fått hem min första fluid chalk och jag undrar lite hur man ska gå till väga för att få det så där snyggt som alla ni lyckas med. Kan någon förklara ingående hur man gör??

• Johannapanna

Bitte71: Blir det bäst om man river papperet först eller går det lika på på 'orivet' papper?

• Johannapanna

Lo nr 3-5 i galleriet! Kom gärna med råd och tips!

• Johannapanna

Nån som har tips på hur man kan göra ett födelsedagskort till en 14-årig kille? Det får ju inte bli för gulligt liksom.

• Johannapanna

Två nya LO's och ett kort i mitt galleri! Tar som vanligt jättegärna emot feedback, både positiv och negativ!

• Johannapanna

Jag har försökt skriva ut text på vellumpapper, men det fastnar inte, utan texten suddas ut när man tar på den. Hjälper det att vänta på att det torkar eller går det inte att skriva ut på vellum? Jag har en bläckstråleskrivare.

• Johannapanna

Okej, tänkte nästa det. Men hur länge är läääänge då?

• Johannapanna

Marajjah: Jättefin LO och ursöt bild!

Svar på tråden Scrapträsket 2