Scrapträsket 2
bitte: jag tycekr oxå den är superfin som den är, det är ju texten som är det viktiga. Jättefint!
bitte: jag tycekr oxå den är superfin som den är, det är ju texten som är det viktiga. Jättefint!
hej på er! Har inte varit här inne på ett tag, massor av födelsedagar, midsommar osv...har inte hunnit scrappa nåt alls knappt MEN jag fick en fotoscanner i födelsedagspresent så så nu ska scrappas en massa bilder från när jag var liten, kuuul!!! Väntar oxå paket med en massa chipsboards o andra dekorationer. har totalfastnat på chipboard, lite efter alla andra men dom är ju såååå snygga!!!
Två nya Los i mitt galleri, den ena är urdåligt scannad men jag orkar inte göra om det...
Jag skrev ut själv förrut men det blir för dyrt med all färg Nu lämnar jag in i färgaffären här, tror det är fuji dom skickar till. Inte billigast men smidigast
2XA: har hört mååånga som haft problem med HOP, så du är inte ensam i varjefall Tyvärr har jag inte vågat trycka på köpknappen än från USA, är lite feg men kika på scrappiz resentioner om USA shoppar eller fråga i shoppingtips. Där finns många som handlar från USA ju så dom borde ju veta...
Hur gör ni nu på sommaren? Scrappar ni lika mycket? Här blir det nästan inget alls...var med i lifttävlingen på scrappiz (finns i galleriet) men annars så är det välldigt lugnt, kvällarna tillbringas hellst med en kall cider eller kopp kaffe i trädgården....Bunkrar upp en massa fina sommarfoton tills hösten kommer
ÅÅHHH jädrans ekonomi!!!! har ingen scraplust nu på sommaren men shoppingsuget är det inget fel på, VILL handla!!!!! FK krånglar med min utbetalning o vi är jäättefattiga *tyck synd om mej nu ;.) * Vill ju shoppa ju!!!!Såg en tråd på scrappiz om några nya papper som kommer snart (ett nytt företag tror jag det var) o JÖSSES vilka underbara papper!!! Föll pladask!!!
Tjo på er!
Matriark: Håller med dej! Minneskatten är suverän! Hon är dundergullig o snabb, där handlar jag mycket, annars växlar jag affärer hejvilt, frakfritt o rea lockar ju lite extra
malin ulrika: Det där funderar jag mycket på...har använt fjädrar på några Lo's, alltså inga påsk fjädrar utan mer indian Men det borde ju finnas MASSOR av grejjer att använda...kommer bara inte på vad....
Finns massor av förslag utan barn Los. De flesta funkar ju bra i en BOM.
*städer jag bott
*favorit mat
* Resor
*blommor/trädgård/ballkong
*Natur Lo's (älskar att görta sånna, har bara inte blivit av med fler...
* Framtids planer
* Du själv som barn, finns inga foton kan du ju göra om roliga saker du hittat på, kompisar osv
Bara fantasin sätter stop. Känner lite själv att scrappa bara barn blir lite trist i längden, man vill ju göra nåt till sej själv oxå.
MGn: fotomattor är väl A och O. Dom framhäver fotot, välj neutrala färger som inte "äter upp" fotot. Samma med för mycket mönster, blir som att hänga en tavla på en storblommig tapet, den försvinner...Plocka gärna färger ur fotot till dekorationerna så framhäver det oxå fotot. Finns massor av tips...nåt mer?
*för lat för att leta runt i era gallerier sååå finns det nån här som har ett fint grattiskort som gärna vill bli liftad? Ska på 40årskalas ikväll o inspirationen är noll...
Hojta till så liftar jag