Scrapträsket 2
ramlade in i de här galleriet och blev såå avis. Här kan man gå in titta å förundras och hämta lite inspiration. hon scrappar grymt bra tycker jag!
tänk om jag bara kunde få hälften av den talangen.
jennysandberg.webb.se/
ramlade in i de här galleriet och blev såå avis. Här kan man gå in titta å förundras och hämta lite inspiration. hon scrappar grymt bra tycker jag!
tänk om jag bara kunde få hälften av den talangen.
jennysandberg.webb.se/
vad menar ni med "dubbel LO"??
bitte71: aha tack då hänger jag med jag scrappar alltid i uppslag alltså 2 sidor samtidigt. Det fick jag lära mig att man skulle göra på scrappkursen. Det gav ett bättre intryck om varje uppslag hör ihop. just nu scrappar jag ju 8*8 så då räcker ju iför sig aldrig sidorna till eftersom man får plats med 1 kort på varje..men ändå.
tr3z. spännande..vad ska du göra med pelle svanslösboken??
det var någon som frågade om någon varit på en scrapkurs. det har jag förra kursen jag var på så tränade vi att göra bokstäver på olika sätt, vi gjorde av gem, tyg, ståltråd osv.. vi gjorde oxå olika typer av layoter, vi vek papper med en maskin och tittade hur man gjorde nästan som en folder som man kan montera på sidan å på det viset få plats med fler kort. så gjorde vi fickor för att samla saker man vill dokumentera. ja nått mer oxå men de har jag glömt.
Blommig: nu har jag ju inte kollat vart du bor å så men scrapbutiken här i göteborg (redbergsplatsen) har ju kurser. Det är mest kvällskurser å sånt så det avr en sån jag var på. Men jag såg nån mer stanns som hade längre kurser med fler kurstillfällen..fast jag kommer tyvärr inte ihåg vart nu :-/
tr3z: ja det var ju en spännande idée. Skulle va kul att få se slut resultatet..låter som att de kommer bli jätte fint.
hej en fundering..
nu har jag fått lära mig att "fibracolor" pennor endast har syrafria pennor, dom har alltid haft det men har först nu börjat märka ut det. Nu funderar jag på fler märken, inom stickers, pennor osv som har syrafria produkter så man vet vilka märken man kan spana efter.
jag har införskaffat mig en ph-penna, verkar som en sån smart grej och hittade en massa papper hemma som jag förr inte vågat använda..men dom var syrafria!! Jag kan visst spara mycket pengar på papper. Sambon trodde jag hade blitt galen när jag sprang runt på jakt med PH-pennan..jag har testat allt från ikeakatalogen (som för övrigt inte var syrafri ) till skrivarpappret. Hitatde lite papper här å där som visade blått! Nån fler som använder sig av PHpennan...era erfarenheter?!?
dramaqueen:
mitt skrivarpapper visar blått..alltså syrafritt. Vi har skrivarpapper som heter Rypax Laser. Det verkar som att de många pappper faktiskt är syrafria.
annika5064:
hopaps de löser sig då de e så trist när man kör fast på en småsak. Lycka till.