Inlägg från: Humla78 |Visa alla inlägg
  • Humla78

Scrapträsket 2

Snälla hjälp! Går det att få fast en öljett utan verktyg? Ett hål kan ju inte vara så svårt att göra, men går det att banka ut på baksidan utan en setter?

• Humla78

Jag satte fast mina band med häftklammer istället. Måste nog köpa en silent setter någon dag så jag slipper låna hela tiden.

• Humla78

Vet ni vad jag just upptäkte att min hemska man har gjort? Han har tagit bort alla scrapbutiker ur den där rullgardinsmenyn under adressfältet, men lämnat alla mina jobbsökarsiter. Jag förstår inte alls hur jag ska tolka det här...

• Humla78

Loppan: Får du saker till huset behöver du ju inte köpa det själv och då blir det ju mer pengar över till scrap!

När och var är den där mässan alla talar om?

• Humla78

tr3z: Förlåt, kan inte låta bli att skratta när jag ser det framför mig. Man lär av sina misstag heter det ju. (Jag försöker lära av andras och vet nu att man ska hålla dem borta från både katter och bebisar.)

• Humla78

Nu har jag också beställt blommor. Vilken tur att hon hade ett vanligt konto, då kan jag föra över pengarna själv och behöver inte "hacka" mig in på makens internetbank. Det är mycket lättare att beställa i smyg då också . Och det är ju jag som är hemma och tar emot posten också. Hmmm... en plan börjar ta form...

• Humla78

Grattis Jo! Vill också gå :-, men jag får väl lägga mina pengar på mitt missbruk istället .

Ska till Göteborg nästa vecka och funderar på var man hittar bästa och billigaste scrapbutiken. Vad rekommenderar ni?

• Humla78

Det skulle ju vara en men munnen försvann tydligen...

• Humla78

Tackar, tackar! Ska in och kika på deras sidor och se vad som faller mig mest i smaken .

• Humla78

Nu har jag fått lite fotohjälp av tr3z så det finns fyra nya i galleriet för den som vill kika.

• Humla78

Kan inte räkna, fem nya är det ju...

• Humla78

Suck! Välte ut min låda med småfack för alla brads så jag har ju att göra resten av kvällen...

• Humla78

Jag håller just på med en lo när mina små tomtenissar här hemma bakade pepparkakor i julas (jag känner verkligen hur julstämningen kommer smygandes här i värmen ). Nu har jag fått för mig att jag vill göra ett genomskinligt hjärta att fylla med glitter (nåt rött pulver jag hittade här). Men hur tusan gör man? Hur får man det tätt liksom? Någon som har en idé?

• Humla78

malin ulrika: Jag ska nog utelämna den där receptdelen på min lo för jag var så lat så jag köpte färdig. Hysch... Men det tål att tänkas på till ett annat år!

• Humla78

Varför har ingen berättat att det är mässa i Helsingborg igen 30 sep-1 okt? När den förra var i april låg jag hemma i magsjuka . Nu spritter det i både armar och ben, måste nog ut och springa eller nåt så jag lugnar ner mig

• Humla78

Har kikat in hos de flesta av er sen vi kom hem från semestern i början av veckan och ni har ju varit superkreativa under sommaren *stor applåd*. Själv har jag försökt komma igång men det har stått helt stil. Så idag fick jag med familjen till Scrapaddicted och det råkade bli en nett summa på drygt 700 kronor (försökte få maken att gå i förväg till bilen med barnen så han inte skulle höra, men det gick inte...). Bara inspirationen kommer tillbaka nu!

• Humla78

tr3z - Var finns närmsta Netto?

Hjälp! Var på Scrapaddicted och handlade för över 700 i lördags och nu var jag inne hos Scrapbookbutiken och klickade i det jag behöver, inget onödigt, och det blev över 600... Tur man fått tillbaka på skatten .

Svar på tråden Scrapträsket 2