• Jahaja

Scrapträsket 2

Nu har jag äntligen gjort min första LO.. Eller ja HÅLLER på och gör min första.. MEn jag tänkte om nån hade nån bra ide eller åsikt så är de bara att kika in hos mej!
    På bilden(som ligger bland starka biler) är egentligen inget fastklistrat ännu.. så de kan ha hamnat lite snett.. *bortförlaringar*

• Jahaja

Marie! Min fixade inte heller så stora så jag fick oxå klippa till pappret....

• Jahaja

Sabika: Tackar en massa!

Mamma i småland: Hehe Inte gräva ner heller!
    Joo men nog är de min första, men med alla positiva saker jag får höra så törs ja nästan inte göra en andra!

• Jahaja

Om jag beskär mina bilder som jag ska framkalla och dom inte blir exakt samma storlek som korten man framkallar ska vara vad händer då? Om jag tex råkar skicka in ett kort som är med kvadratisk blir då kortet kvadratiskt med vita kanter eller vad händer?

• Jahaja

hehe ok! :P
    tänkte ju beställa nu jag! men de gör ju egentligen inget om ja väntar tills i morn!

• Jahaja

Det som jag har från panduro är ju "Retro Prints" och dom pappren är 12x12. Pappren är rätt så tunna, och det står att det är 72 papper, tror att det är 18 olika.

• Jahaja

aj aj!
    Nu har jag gjort min LO nr2.. Dock inte alls som den första och inte som jag egentligen ville ha den! Så därför kräver jag tips igen! :P Help Me please! Vad gör jag? Tycker den ser förskräcklig ut! *asg*

• Jahaja

hmm.. ja kunde inte ladda upp bilder där.. vad kan de bero på?
    På Scrappiz alltså... :(

• Jahaja

ah ja nu hittade jag ju att de stor maxsize.. såg inte det innan!

• Jahaja

annika5064: Kikade i ditt galleri och du har gjort superfina grejer!!

Svar på tråden Scrapträsket 2