Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Scrapträsket 2

Jag har också beställt från Croppin' Paradise!! Jag hade ganska mycket kontakt via mejl kring min beställning och de var snabba på att svara och verkligen serviceinriktade. Jag har inte fått mitt paket ännu, men det skickades by boat den 6/6. Så nu väntar jag med spänning på post!!

• Camasunary

Allt scrapgrejs är helt klart billigare i US och utbudet är ju enormt!! Ungefär de här priserna blir det när jag räknar om: BG rubon 23 kr, BG papper 4,60, Mixed Alfa Foamstams 70 kr, Junkitz brads 19 kr, MM foamstämplar med blommor 56 riksdaler. Det känns som om man får hur mycket som helst!! Jag har beställt flera olika foamstamps, papper och grejs och frakten på mitt paket blev 83 kr, men då skickas det med båt. Hade jag valt flyg så hade det kostat 167 kr.
    Det som känns mindre bra är att jag betalade med mitt kort och att de liksom har möjlighet att gå in och dra pengar utan att jag bekräftar på nåt vis. Alltså när summan för frakten var klar så drogs pengarna från mitt konto, vips! Men det kanske finns andra sätt att betala på, men att jag inte fattade det..
    Var in och kollade min beställningslista nu och det var så att jag fick ståpäls bara av det... kommer nog att hamna i extas när paketet kommer!! Om det kommer

• Camasunary

Om nån undrar så har jag inte lagt in några LO:s än... sladden mellan kameran och datorn har nåt glapp som måste fixas. Men det kommer snart hoppas jag, för det vore kul att få respons på det man gjort!!

• Camasunary

Jag handlade godiset från www.croppinparadise.com. Mums!!
    Måste nog titta in där lite nu... bara lite..!
    och se om dom har fått några nya godsaker!

• Camasunary
    Jag hänger gärna på Skumpis!! Jag har också mönstersaxar som ligger och skräpar i nån låda. Är det inte du som utmanar till att använda/göra något man inte gjort förut också?
  • Camasunary

Matriark: Din scrapbok låter verkligen som en guldgruva!

• Camasunary

Oj, mycket kul på scrapfun!! Tack för tipset Annika.

Såg de snygga bokstäverna som tr3z (tror jag det var) hade på sin utmanings-layout... sånna skulle jag vilja ha!

• Camasunary

Jag skickade en beställning till Vixxxans sent i tisdags och fick mitt paket idag!! (hade jag varit lite snabbare med att betala så hade jag nog kunnat haft det redan igår!)Så det verkar ju absolut som att hon är värd en ny chans?
    Beställde eftersom hon hade papper som jag letat jättelänge efter och nu har jag mina fina papper här!

Mitt paket från usa lyser dock fortfarande med sin frånvaro..

• Camasunary

Era lyllosar!! Ett eget scraprum är en utopi för mig, men man kan ju alltid drömma!

Har fått så många trevliga paket på sistone med såå mycket fint (inget från USA än dock). Kan inte förstå HUR jag kunnat leva utan chipboardgrejs Skulle vilja ha chipchatterbokstäverna i sängen och gosa med..

Har skickat efter massa foton nu + sladden är fixad så förhoppningsvis kan jag snart lägga ut lite bilder.

• Camasunary

Hjälp!

nån som har Majas alfabetssånger och kan skicka texten till N - nypon till mig? Pliiis!Kyss
    Örker inte gå till biblioteket nu

• Camasunary

Idag fick jag mina bilder från Pixaco och jag beställde den 18/8. Förhållandevis snabbt då... Hoppas ni också får era foton snart!!

Paketet från USA som skickades den 6/6 har dock ÄNNU inte kommit!! Hur långt är det över Atlanten egentligen?? Eller skickas paketen via Jupiter??! Jag får vara glad att det inte var barnkläder jag beställde för då hade de ju varit urvuxna vid det här laget Glad

• Camasunary

Hur stor öppen arbetsyta har du just nu? 30x30 cm

Hur hög är din högsta röriga hög med pysselsaker? Från bordsskivan räknat? Inte mer än  9 cm, men jämnt spridning på ca. 2 kvm

Vad har du allra närmast din vänsta hand i pysselväg? Ett 2,5 dls mått och ca 20 knappar till gårdagens projekt (som inte är klart...)

Och vid högra handen? Allra närmast linjal och blyertspenna!

Varför sitter jag här??! Jag är ju mitt i ett flow!!

• Camasunary
    arbetsbordet

kollar om jag kan lägga in en bild
  • Camasunary

Luke Skyewalker har fått konkurrens av Miss Starwalker... Man lär av sina misstag och idag har jag lärt mig att små barn växer fortare och når längre än vad man tror Skrattande

Miss Starwalker!
    Varför gå på spikar när man kan gå på stjärnor?Kolla stjärnan på tån!

• Camasunary

Ja, nog är man skadad alltid!!

Jag kör på enbart impulsköp! Jii haa!! Ska bli kul att se allt nytt!

ha en härlig helg! Nu ska jag packa och åka till Göteborg... see ya!!

• Camasunary

Viss överanvändning av utropstecken, men nu börjar jag bli RIKTIGT exalterad och spänd inför morrondagen!! Pengarna börjar bränna och köplusten stegras minut för minut... Känner mig som ett barn på julafton och är oerhört förväntansfull, detta är ju min första mässa!! Shop til you drop är mitt motto just nu!!Penga mun

• Camasunary

Åh!! Det albumet är så fint Myskatt!!

Jag stog och höll i det röda på mässan... men bestämde mig för att vänta lite till.. det rosa är ju också himla fint. Får se vad det blir till slut!

Hur gör ni när ni fotar LOs?? Jag tycker det är så svårt att få det bra? 

• Camasunary

Grattis Mammsy!! Vá kul!

Var ju på mässan i lördags och shoppade en massa... men får man någonsin nog??
    jaa, ni vet ju svaret Skrattande:
    NEJ!! Så idag var jag TVUNGEN att åka till Annas scrapbooking och handla ännu mer!! Scrapshopping-abstinens efter 2 dagar... Skönt att höra att det finns fler som är likadana...

Tack för fototipsen!

Svar på tråden Scrapträsket 2