Inlägg från: Sagomamma |Visa alla inlägg
  • Sagomamma
    längtans tider skrev 2006-06-12 20:56:27 följande:
    Kan man använda fluid chalk till foam stamps??
    Absolut! Blir skitsnyggt
  • Sagomamma
    lemoira skrev 2006-06-13 15:44:13 följande:
    Finns det någon som har beställt prylar från Chatterbox direkt? Är det smidigt? Lönar det sig, eller är det så att det man vinner på priserna, förlorar man i frakt (o. ev tull)?
    Från Chatterbox får bara registrerade återförsäljare handla, däremot kan du ju beställa från t ex www.houseofpaper.com, fastnar du inte i tullen där så har du ju tjänat på det absolut!
  • Sagomamma
    Fnyz skrev 2006-06-13 16:57:39 följande:
    hejhe..väntar åxå på paket från scrapshoppen men får se nu då om den kommer eftersom ni säger t hon varit på resa å det var i förra veckan som jag beställde...vad heter Melis butik? kan ju ha handlat från den utan att veta menmen...
    www.scrapoteket.se

• Sagomamma
    bitte71 skrev 2006-06-13 21:22:56 följande:
    Tack för alla snälla ord i min gästbok ! Fast det är Sagomamma som ska ha beröm för pappersvalen, för det är hon som satt ihop månadspaketet!
    Åå men hördudu vad sööööt du är
  • Sagomamma

Om jag är dålig på att svara på mail så beror det på att jag just nu håller på att flytta, men jag kopplar upp mig ett par gånger varje dag i all afall, så allt ska gå lika snabbt som vanligt!

*pust* Och så fick jag MASSOR av nya varor idag... *puuuuh*

Mååååste läsa in mig här mer ikväll....

• Sagomamma
    bitte71 skrev 2006-06-21 15:33:45 följande:
    jacklin: vi har nog köpt från nästan alla butiker som nämns, de flesta av oss. Och de flesta butikerna är bra. Finns några som tar faktura: scrapandgiftcorner och på scrapbookbutiken kan man också få betala mot faktura om man är känd kund (det är sagomamma här i scrapträsket som har den butiken - du får höra med henne isf) Kan vara ngn mer som tar faktura, scraproom har gjort det innan men inte nu längre Vilken som är billigast och bäst är en smaksak, men personligen gillar jag scraproom (stort utbud), scrapbookbutiken och scrapoteket bl.a .
    Fast numera kan ALLA (som inte har massor betalningsanmärkningar handla mot faktura i den ena av de där butikerna... , inte bara kända kunder!
Svar på tråden Scrapträsket 2