Inlägg från: Sussieb |Visa alla inlägg
  • Sussieb

Scrapträsket 2

Vill bara tipsa er om månadspaket från USA och i juli så har de special erbjudande eftersom de fyller 2 år.....
    coordinatescollections.com/shop/

Har haft mina paket i ett år nu och är verkligen nöjd, mycket för pengarna och mycket nytt att prova som jag säkert inte annars skulle köpt och provat.....

• Sussieb

Jag köper båda paketen och med frakt så går det på ca 350:- beror ju lite på hur dollaren står.Jag har betalat varje månad via paypal, vill man betala för 3 eller 6 månader direkt går det med, men oftast är det ju lättare för ekonomin att sprida på kostnaderna.Har bara behöft tulla för ett paket. Har varit jätte nöjd med mina paket, har haft de i ett år nu.

• Sussieb

45,90 dollar blir det att betala för två paket och frakt.

• Sussieb

Tips!!!
    Om era stansar är tröga och pappret fastnar i dem så stansa med smörpapper eller aluminiumfolie det ska tydligen hjälpa.....

• Sussieb

mamma i Småland Jag köpte blommor från vixxxan och har fått mina. Ta och maila henne och kolla vad som hänt, brukar ju inte ta så lång tid även om hon haft stängt ett tag....

Lycka till!

• Sussieb

2xA jag har en sån och den är sparsamt använd......
    Blir till kort då och då.....
    Köpte min på Tiimari när de hade utförsäljning, kommer dock inte ihåg priset.

• Sussieb

Men vill man ha saker som tar upp lite plats i hyllan.... Så varför inte
    Det heter väl "flest prylar när han dör vinner" ????
    Och det finns ju sååååå mycket scrapsaker man bara vill ha....
    Min stora önske grej just nu är en wishblade....

• Sussieb

Ett tips om ni har papper ni tröttnat på så samla dem i en hög och om ni kommer iväg och träffar andra scrappare så har ni er icke poppis hög med er och byter med andra, den enes skräp någon annans skatt.....

• Sussieb

Hej ALLA.....
    Tycker att ni som evt är missnöjda med ett företag ska kontakta det direkt så det slipper bli "häxjakt" här.....
    De företaget som varit aktuelt just nu har ju skrivit på sin hemsida att hon inte arbetar heltid och sen skrev hon på scrappiz (vet inte om det stog på hemsidan) att hon var tvungen att ha stängt några dagar eftersom hennes pappa var dålig så hon var tvungen att åka iväg.
    Har just mailat henne och fick svar direkt, så vill man så går det....

Jag kan bara säga att jag är jätte nöjd med servicen som jag fått....

Maila direkt till företagen istället för att spy galla här är mitt tips......

• Sussieb

Visst får man risa och rosa!
    Men har man inte fått kontakt med företaget och en förklaring så tycker jag man ska invänta första svaret från företaget.

• Sussieb

Ett tips till er som vill komma i kontakt med vixxxan maila henne på denna adress den fungerar jättebra v.toverud@telia.com

Natti natti alla!

• Sussieb

skrutthumlan2 av priset att döma så verkar det vara ett 6x6 album.....
    Här är hennes mailadress... charlie@meloon.se den står i gult så den var svår att hitta....

• Sussieb

Hade tänkt scrappa sista sidan i min brors sons dopalbum, men har blivit sitandes med min minsting somhar fått vattkoppor.... Hoppas jag får en stund i morgon istället för att avsluta.
    Har kollat på flera av de fina Lo´s ni lagt ut men inte skrivit eftersom Benjamin klängt på mig...
    Dax att sova nu, natti natti!

• Sussieb

jo79 mitt tips är 6x6 annars blir det för smått, jag har gjort album i den stl till min sons fröknar när han slutade. Finns i mitt galleri....

Svar på tråden Scrapträsket 2