Inlägg från: jacklin |Visa alla inlägg
  • jacklin

Scrapträsket 2

Hej Hej!

Har aldrig gjort något sådant här, men har länge funderat på att testa, har även köpt 2 böcker i ämnet. Älskar allt som har med pussel att göra.

Nu är ju sonen lite äldre så det blir lättare att börja göra saker igen. Har köpt ett album som jag har tänkt göra på detta sätt till min svärmor på barnen, hon ser de inte så ofta eftersom det är väldigt långt mellan oss.

Är det något som har köpt på nätet av någon av dessa butiker som nämns här?? (har inte hunnit kolla runt ännu)

Vilken är billigast/bäst???

Finns det möjligheter att få beställa mot faktura???  (Måste köpa en del saker för att komma igång och har inte de pengarna att slänga ut just denna månaden)

Tacksam för svar.
    Ska nu läsa hela tråden, såg att det fanns en massa bra tips och få

• jacklin

Hej igen!

Finns det någonstans där man kan hitta väldigt bra startpaket?? Har kollat runt lite på alla sidor, men det var så mycket att se.

Eller några tips på vad man ska köpa så man kommer igång?? Vad som är bra att ha hemma??

• jacklin

Kikar runt hos er allihopa. Gud vad fina ni gör. Får en massa inpiration och idér från er.

Får hoppas att jag lyckas med det med

• jacklin

Nu har jag lagt inte 2 beställningar. Väntar med stor förväntan på att de ska komma så man kan komma igång. Pirrar så i fingrarna

• jacklin

En fråga till er som kan detta.

Hur är det med kopierings papper?? kan man använda det?? Är det syrafritt som det heter tror jag??

• jacklin
    Cia o krabaten skrev 2006-06-25 13:39:49 följande:
    jacklin: Jag skulle ha sagt absolut NEJ! Men har på sistone sett flera som syratestat med pH-penna på sina papper 8Även kollegieblock) och de har varit ok...
    Okej, då ska jag inte använda det, vill ju inte att det ska bli förstört. Får vänta snällt tills mina paket kommer med riktiga saker
  • jacklin

Hej igen!!

Lite frågor igen

Vilken storlek är den vanligaste som man brukar göra??

Hur stora är bilderna som man vanligtvis använder??

Är det okej att använda bilder som man själv skriver ut på fotopapper eller ska det helst vara äkta???

Tack på förhand

Svar på tråden Scrapträsket 2