Inlägg från: BackinBlack |Visa alla inlägg
  • BackinBlack

Scrapträsket 2

Inled mig inte i frestelse... Jag sitter och låtsasshoppar på CP Scrapbooks. Fast jag fick just en oväntad utbetalningsavi på 2 000 kr så jag kanske kan unna mig någonting.

nu med en liten Uma
  • BackinBlack

Hej hopp!

Nu är jag färdig och har laddat upp en alldeles nygjord LO om Umas namn. Fick inspiration av en LO hos Skumpis.

nu med en liten Uma
  • BackinBlack

Så lite tid, så mycket idéer... Hur får man lillan att sova längre så att man kan scrappa?!

nu med en liten Uma
  • BackinBlack
    Cia o krabaten skrev 2006-06-25 11:12:45 följande:
    Utteröga: Det blir mååånga sena nätter...Mitt knep var att vara uppe sent.Sen fick tjejen gå upp med pappa på morgonen och äta gröt innan han skulle jobba (6-7) och sen komma och sova igen med mig till 9 Sova 01-9 är ju en helt ok natt, plus att man orkar vara uppe och scrappa till efter midnatt nästa natt också
    Oki. Ska försöka få ordning på hennes sömn bara. Hon har fått sova alldeles för mycket på dagarna, om jag förstått det rätt, för hon sover så oroligt och lite på nätterna istället. Då skulle jag kunna sitta halva nätterna och pyssla.
    nu med en liten Uma
  • BackinBlack

Bejbi78
    Vilka lyxiga varianter av pappersförvaring... säger en som har sina papper i vinylplastfickor och sedan i en väska från Panduro, fast den har vi växt ur för länge sedan. Så det är liksom lite papperskaos för jag köper nya papper hela tiden fast jag inte scrappar särskilt mycket. Köpte du dem från en svensk butik eller från en amerikansk?

nu med en liten Uma
  • BackinBlack

Håller just på med inbjudningskorten till vårt 6 månaders-kalas. Ska lägga in bild under dagen. För med det här vädret finns det väl inget annat att göra än att pyssla? Säger en som har dammsugit och skurat golvet under morgonen....

Mamma, pysseltok, skräckfilmsfreak, diskofil, drömmare...
  • BackinBlack

Blue Vapor
    Visst är det roligt att planera och göra kort till ens lilla bebis?! Jag har redan gjort ett kort, ett slags tack-kort som vi skickade till alla för ett par månader sedan och där skrev vi vad hennes namn betyder och med en bild.

• BackinBlack

NU har jag lagt in bilder på framsidan av både tack-korten (som vi skickade till alla de som uppvaktade oss första tiden) och inbjudningskorten inför hennes halvårskalas.

• BackinBlack

Ja, det där med plasten bakom dubbelhäftande tejpen, de där små flirparna som susar omkring överallt - det var ett superbra tips! Jag har en utspridd hög av dem på mitt pysselbord just nu... Och en liten krabat som kravlar omkring på golvet.

• BackinBlack

Har för mig att Poppes Shop har Pink Cast-stämplarna.

• BackinBlack

Vips
    Vilken storlek skär den maskinen? Jag har en från Panduro som tar 21 cm i bredd och skulle helst ha en som fixar större papper. Fast jag är ju ganska pank just nu.

Svar på tråden Scrapträsket 2