Scrapträsket 2
hej! Sitter här med en nyinköpt fluid chalk och vet inte riktigt hur jag ska använda den, tänkte chalka papperssiffror. Någon som har tid att förklara?
hej! Sitter här med en nyinköpt fluid chalk och vet inte riktigt hur jag ska använda den, tänkte chalka papperssiffror. Någon som har tid att förklara?
Mamma i Småland: Jag har väntat i två veckor på mina prima blommor från Vixxxans och i dag kom de äntligen med posten. Men jag hade ju fått mitt bekräftelsemail redan i början av förra veckan och betalat då så om du inte ens fått ett sånt mail kanske du skulle ta och maila henne och fråga/påminna henne om det. Hoppas du får dom snart! Är mycket nöjd med mina, även om det tog ganska lång tid tills jag fick dom. Fina nya färger!
Annika5064: Jag har en shapecutter från fiskars och några skärmallar till den. Tycker att den är ganska användbar. Kanske mest till kort men absolut även till scrapbooking. Har gjort fina grejer med den men inget som ligger i mitt galleri, tyvär, för jag har ingen digitalkamera.
Men den är absolut smidig att skära med i mallarna.
Mystjejen: Du kan köpa biljetten när du kommer till mässan. Köper du i förväg så slipper du stå i biljettkön men den brukar oftast inte ta så lång tid.
Och angående det där med om man vill gå en eller två dagar så är det svårt att svara på för det beror nog lite på hur stor den är. På Kortmakarens hemsida står det vilka de anmälda utställarna är och jag skulle tro att det räcker med att gå en dag. Det är min plan iallafall, men jag kan ju ha fel.