Scrapträsket 2
Hej hej!
Har inte varit inne på familjeliv på månader...
Älskar att scrappa, gjorde faktiskt flera sidor i helgen! Försöker "komma ikapp" lite med gamla bebis bilder!
Mitt tips:
För att inte få dåligt samvete för att man sitter där med stora högar av gamla kort som man itne "skrappat" så skriver jag numera bara ut de kort jag ska skrappa, just då. Förutsätter ju att man har skrivare då. Det har blivit SÅ mycket roligare att skrappa när jag inte har en jättelik hög med redan utskrivna bilder att arbeta mej igenom!
Och så kan jag rekommendera paperpizzazz "Busy Scrappers solution" som har "block" med papper som matchar, med matchande aphabet-tiles och tags! Har köpt fem olika av deras böcker redan! Jättefina papper! Vet inte om de finns i Sverige, jag har beställt från www.paperwishes.com, men vet inte om de skickar till Sverige.
Mitt andra tips är att scanna och skriva ut aphabet-tiles och tags, brukar skriva ut på samma papper som jag skriver ut mina bilder på.
När jag kommer hem ska jag försöka lägga upp ett par av mina nya alster, jag blev så nöjd med dem!
Ha det bra alla, och "scrap on"!