Scrapträsket 2
Hej, tänkte höra om någon vet om det finns någon Scrapbutik i Halmstad eller i närheten. Ska dit på semestern och hoppas på att göra lite shopping oxå!
Hej, tänkte höra om någon vet om det finns någon Scrapbutik i Halmstad eller i närheten. Ska dit på semestern och hoppas på att göra lite shopping oxå!
mamma i Småland: tack för svaret, vet du om har Brunssons någon hemsida så man kan kolla lite i förväg?!
Marajjah & Nienna Calaelen: tack - ska genast in och kolla de sidorna.
Fraktfritt över 300:- låter ju helt perfekt!
Undrar om någon vet ifall det finns någon scrapbutik i Falkenberg? Ska dit i morgon och hade varit perfekt att kunna shoppa lite då. Hade tänkt åka till Halmstad men Brunsons verkar endast ha öppet tisdag-lördag.
Hoppas någon här vet!!
Jag letar efter en butik i Kalmar som säljer Scrapbooking-saker. Vet att det har funnits en innan men kan inte hitta den nu. Är det någon som vet om den finns kvar och i så fall vilken hemsides adress det är!
Mycket tacksam för hjälp!!!
Annika5064 - vad synd, men tack för ditt svar!
Vilka fina LO:sar alla gör, har kikat in hos flera och har säkert glömt att skriva i gästböckerna om hur fina där så det får bli kollektivt beröm här!
Försöker mig själv på scrapping men har så otroligt svårt att producera något, känns mest som man sitter och titta på papperna och dekorationerna. Har jag fått ihop några, men inte direkt så avancerade. Några finns i upplagda i mitt galleri - tar gärna emot tips/råd om att förbättra eller utveckla mitt scrappande.
Tycker detta är en kanonbra tråd med massor av bra tips både när det gäller scrappande och inköp!
Meli - det kanske man skulle prova. Kan du rekommendra någon bra sida?
Har varit inne på Scrappiz, det verkar ju jättekul! Måste jag nog prova på... fast väntar nog till nästa utmaning kommer, är lite kort om tid.
Men de utmaningarna som kommer här på FL - är det i andra trådar? Har nog inte sett någon här innan, tror jag.
En fråga om Quickutz:
är så sugen på att införskaffa detta verktyg med alfabet. Undrar bara hur tjockt papper man kan använda?
Sitter och skär ut mina bokstäver vilket går bra iof men det är ju bara så obotligt tråkigt!!!!
Annika5064 - Jo, det är klart. Hade tänkt köpa från USA/Canada då vi har släkt där som kanske kan skicka det hit så det inte blir så dyr frakt. Men Scrapfun är ju perfekt tills jag bestämt mig, tack!
Bobline - Är det någon stor skillnad mellan qk och bk, förutom priset?
Varför blir det inget bra när man fotar LO:sarna?! Antingen får jag blänk i bilden eller blir de böjda på något konstigt sätt. Orkar inte släppa fram scannern och installera den, någon som har något bra tips på hur jag ska fota för bästa resultat?
jo79 - Jag undrar oxå var man ser att det är fraktfritt på annascrappbooking?!
Någon som vet om det finns någon Scrapbutik i Linköping, ska dit och shoppa lite så hoppas det även finns lite scrapsaker att inhandla!