Scrapträsket 2
Hej..Håller på att beställa lite papper och saker från scraproom men är det nån som vet vilken av akrylfärgerna som är svart? (dom som man kan köpa styckvis)
Hej..Håller på att beställa lite papper och saker från scraproom men är det nån som vet vilken av akrylfärgerna som är svart? (dom som man kan köpa styckvis)
ne nu hittade jag..
matriark...jag tänkte att det var det men jag vågade inte chansa,sen såg jag en bild brevid
Åh nu har jag fått iväg beställningen, som jag väntat på att få beställa. Dyrt som...Men det är värt det
Lite besviken på foam stampsen, fanns så några..den jag ville ha var slut, så jag fick snällt ta en annan!
nu är jag besviken..Foam stämplarna var slut! som jag väntat..
Nån som vet en sida som har mycket foam stamps?? Antar att jag får beställa det skillt då!
skriver ni ut bokstäver på skrivare eller använder ni stämplar?
Sagomamma: Jag beställde från en annan scrapbutik..Jersey LC. Dyrt att beställa från två olika men så kan det gå
Någon som vet hur länge frakten från scraproom brukar ta? Tycker det är så länge sen jag beställt därifrån..
Hejsan. Nu har jag fått paketet från scraproom, äntligen
Har beställt foamstamps men hur rengör ni dom om ni använt er av akrylfärg?
Mammsy, jag får testa det
Nu har jag gjort en ny Lo men jag känner mig helt ringrostig (eller vad man nu brukar kalla det) Evigheter sen jag scrappade sist..