• Tbulle

Scrapträsket 2

Två frågor:
    Om man ska göra ett album (sonens första år) tycker ni man ska ha alla sidor(LO's) i samma stil/ färg eller tycker ni det är ok med en blandning. Gillar själv massor av olika färger stilar, men är rädd att det blir alltför plottrigt. Finns det något annat sätt att "hålla" ihop ett album?

Scrapbookingmässa el liknande i Sthlmstraken snart?

• Tbulle

TammyP- Shape Boss - vad kostade den?

Och ni andra - är den nåt att ha? Är det inte svårt att skära ut så det blir snyggt?

• Tbulle

mamma i Småland - Hur bra är hörnstansarna från CO?

• Tbulle

Jen 82 - tror det är fel länk. Hur många gånger har du handlat där?

• Tbulle

annika5064 - nä, men vilken bra sida!!!
    Kolla in "Library"delen - massor av bra tips o rubriker, citat mm. Bara att översätta till svenska eller inspireras av! Kanon!! Tack!

• Tbulle

Har inte varit runt på alla men Skapa på Hornsgatan har jag besökt och den var jättebra för en färsking som jag och hade ett stort utbud.
    De har en hemsida: skapahobby.se men jag kommer inte in där just nu. De ligger i alla fall mellan Slussen och Mariatorget.

• Tbulle

Det pratas om mässan i Gbg, men vad finns det i Sthlmstrakten? Är det någon som varit på Hantverksmässan i Sollentuna? Kollade på deras utställare, men det verkade inte vara nån med srapbookinganknytning.
    Vad ska en stackars Sthlmstös göra för att kunan gå på mässa?..

• Tbulle

Ingen som vet?...
    *puffar min fråga*
    "Det pratas om mässan i Gbg, men vad finns det i Sthlmstrakten? Är det någon som varit på Hantverksmässan i Sollentuna? Kollade på deras utställare, men det verkade inte vara nån med srapbookinganknytning.
    Vad ska en stackars Sthlmstös göra för att kunna gå på mässa?.. "

• Tbulle

Jen 82 - tack! Jag får väl vänta tills nästa gång Skapa har nåt eller kanske det kan finnas nåt kul på Syfestivalen?...

• Tbulle

annika5064 - tack! Jag ska kolla upp syfestivalen!

Svar på tråden Scrapträsket 2