Inlägg från: smurfan73 |Visa alla inlägg
  • smurfan73

Scrapträsket 2

Nu finns det en digital LO + en "vanlig" LO i mitt galleri

• smurfan73

Nu har jag handlat foamstamps (tror ja de hette) Kolla min senaste LO så får ni se resultatet !!

• smurfan73

Nu finns det ny Lo på mitt galleri
    Bea7979 : kikade in å dom va jättefina !!

• smurfan73

Nu så har jag scrappat lite igen hehe...

• smurfan73

Nu gott folk så har jag scrappat en  låda till maxen. Där i ska vi lägga alla grattiskort och vykort som han får genom åren
    Den ligger i mitt galleri under "övrigt pyssel"

Den är gjord av en grafikkortslåda

• smurfan73

Hejsan !! Jag beställer mina kort från onoff. Tycker det e smidigast å så blir dom mycket klarare och finare än om jag skulle skriva ut dom här hemma.

Ny LO nu åsså hehe. Tack för alla snälla kommentarer om lådan i min gästbok

• smurfan73

Hejsan !! Nu är alla scrapgrejjorna nerpackade I morgon flyttar vi till HUSET !! (bild  finns i mitt galleri) Yiiihhaaaa !! Kommer troligen inte ha internet på ca 5 v *suck* men men.. tur de e sommar nu. Vi kommer nog  ha å göra ändå Flytta massa saker och samtidigt passa en liten buse på 15 månader

Tjingeling !!!

• smurfan73

Vad är en RAK för ngt ?

från den ständiga nybörjaren

• smurfan73

Nu e jag med i min första tävling    med denna LO. Skriv gärna vad ni tycker om den i min gästbok

Kjamiss Smurfan.

• smurfan73

oupppssss glömde skriva att den såklart finns i mitt galleri....*tankspridd idag*

• smurfan73

Hejsan !!
    Vad fina LO alla gör *impad* !!!
    Jag har scrappat en massa idag hihihihi !!
    Alla 3 som jag gjort finns i mitt galleri VÄLKOMMEN !!!!

Vill ha både ris och ros

• smurfan73

Nu har jag varit till netto och köpt en skärmaskin E sååå trött på att skära med skalpellen (eller va de nu kallas)

• smurfan73

Vips :
    Jag köpte den skärmaskinen igår !! Jag e åsså supernöjd med den Gjorde lite kort igår och testade den lite 

Utteröga: Vet inte riktigt vilken bredd den tar (har mitt pysselrum i källaren och orkar inte ner å kika där nu).

// Smurfan

Svar på tråden Scrapträsket 2