• Jen 82

Scrapträsket 2

Så det e här ni e nu ?!
    Då anmäler jag mig för tjänstgöring i träsket

• Jen 82

Längtans: Jupp! Det gör jag! O det fungerar utmärkt!

• Jen 82
    Fnyz skrev 2006-06-14 18:55:27 följande:
    nu har jag lagt ut ännu en till LO. Lo nummer 9 som heter tremänningar. så 6 nya lo;sar har jag lagt ut idag köpte en hjärtstans på stan idag åxå. litet hjärta, den kostade 50kr är det dyrt/billigt???
    Betalade 20:- på Åhlens för en liten....
    längtans tider skrev 2006-06-14 19:04:49 följande:
    hmmm undrans om min skrivare vill ha ett så brett papper som 12*12... inte kul om cardstocken blir förstörd...
    Jag brukar klippa till cardstocket (eller pappret) i A4 bredd o då tar skrivaren det, min tar inte 12' papper
  • Jen 82
    Fnyz skrev 2006-06-14 19:19:03 följande:
    jen 84: å finns det på åhlens åxå??? har inte sett de här på åhlens tror jag...får kika lite.längtans tider: jag brukar åxå klippa till dem i a4 format. annars får de inte plats.
    Japp, hade ingen aning om det men jag hittade dom när jag letade efter ngt annat på pappers avd. dom hade typ sol, nalle, tulipan o hjärt o några fler men det är bara dom små jag sett !
  • Jen 82

Två nya LO's i mitt galleri. Första vårdagen och Maria och mamma. . . 

Himla svårt o få tid o scrappa nu när man jobbar o barnen e extra mammiga när man kommer hem men jag fick paket från lifetimememories och vixxxan så då var man ju bara tvungen att offra sömnen!

Välkommna in o risa o rosa!

• Jen 82
    Linzan skrev 2006-07-11 22:29:03 följande:
    Hej allihop!Jag är helt "färsk" i detta forum - familjeliv.se - blev tipsad av en kompis. Hamnade av någon underlig anledning inte i det forum som det var meningen . Skulle ha kollat in hur man får barn att somna - men det här var ju MYCKET roligare *stort smile*! Scrappar själv hellre än lägger truliga barn... En lite fråga till er? VAR hittar jag detta "galleri" där bilderna inte finns. Har inte lyckats hitta något.Tack på förhand!
    I de flestas kryp in finns ett bildgalleri, klicka på någons namn och sen på bildgalleri... Där har vi lagt in kort
  • Jen 82

2Xa Jag har köpt från Lifetimememories.com och har varit super nöj, snabb service, tog inte betalt förren hon skickade paketet och det kom fram på 5 dagar. . . Man måste betala frakt dock men det blir i alla fall billigare än Sverige!

• Jen 82
    Tbulle skrev 2006-07-13 16:25:28 följande:
    Jen 82 - tror det är fel länk. Hur många gånger har du handlat där?
    DianaJ hade rätt länk http://www.lifetimemoments.com/ .... bara en gång men jag ska definitivt hadla där igen!
    2xA skrev 2006-07-13 16:45:23 följande:
    Jen82 - hur mycket betalade du i frakt? Hur mycket beställde du då?Tack för tipset!
     Betalade ca 15 dollar i frakt med då handlade jag MYCKET; papper, decos, blommor ... Man betalar den verkliga frakten och får lite rabatt när man beställer mycket....
  • Jen 82

Jag har också på senare tid börjat med blommor som deco, är ju inte så luttrad och har ju inte hållt på så länge . . .
    För mig spelar det ingen roll att det är mycket blommor på allas LO's, jag scrappar ju för mig sjäv liksom. . .

Men en annan favvis förutom blommor e BG rubons' så snygga Me like! ! ! Köpte på mig en massa från lifetime och är supernöjd!!

Svar på tråden Scrapträsket 2