Scrapträsket 2
Tittar runt lite och åhh vad ni är duktiga :) Jag undrar var jag kan köpa lim till scrapbokking billigt? I en affär i stockholm?
Tittar runt lite och åhh vad ni är duktiga :) Jag undrar var jag kan köpa lim till scrapbokking billigt? I en affär i stockholm?
Hej hej! Håller på med mina semesterbilder nu och undrar om ni har några tips att ge eller om det är någon som har semesterbilder i sitt bildgalleri som jag får kika på? Vore snällt :)
Dramaqueen: Tack det vore jätte snällt, är verkligen behov av lite insperation, tips och idéer.
Dramagueen: Låter bra.. Kikar imorn. Tack!
Är det någon som känner till Skapa hobby? och har varit inne i affären? Vad har du för åsikter om dem? Tacksam för svar!
Ingen som varit på Skapa hobby på Hornsgatan i Stockholm? Vad tyckte ni i så fall? priser? Tänkte knalla dit imorn, så svara snälla!
Tack för svar! Jag har nog ganska stora förväntningar på Skapa som jag kanske får tagga ner lite. Håller med Niccipicci att det ser ut som om de har fullt med papper. Har ni något annat tips på scrapaffär i Sthlm som är bra och prisvärt?
Skulle vara tacksam om någon ville svara på var jag kan hitta en billig och bra skärmaskin? Vad har ni får någon och var har ni köpt den? Tack
Skrutthumlan2, var köpte du den och för hur mycket? Tacksam för svar!! Någon annan som har tips om skärmaskin?
Var kan jag i sthlm köpa lim? Var inne på panduro idag men där var det helt slut. Vill ju fortsätta scrappa imorn. :)
emma2006: Tack för svaret!
Jag undrar om någon kan vara snäll och hjälpa mig?! Jag skulle vilja köpa mer papper, både engärgat och möntrat på nätet! Hur vet man vilka som matchar? Kan man få hjälp på något "ställe" där de plockar ihop ett paket?! Hur lång tid brukar det ta med leveranser? Jätte tacksam för svar!!
Är det någon som kan berätta hur ni matchar papperna, enfärgat och mönstrat? Vet ni någon nätaffär som kan hjälpa till med det? Ingen som kan svara lite snabt på det?!
Fnys och JohannaPanna
Tack så mycket för era svar. Ska kolla in Scrappiz! Ha det bra!
Jag har hört att det finns en scrapbookingaffär på Tomtebogatan i stockholm?! Men hittade ingen när jag var där. Ngn som varit där? kankse har den flyttat? tacksam för svar!